طراحی داخلی مدرن
27
شهریور

طراحی داخلی مدرن

اولین باری که از دکوراسیون مدرن استفاده شده است قرن نوزدهم می باشد، امروزه طراحی داخلی مدرن در خانه ها بسیار دلبری می کند زیرا اکثر خانم ها علاقه به دکوراسیون ساده و شیک دارند که اصل مهم که در سبک مدرن نیز سادگی آن است اما سادگی سبک مدرن جوری طراحی نشده که در مدت زمان کوتاهی فضای خانه برایتان خسته کننده و تکراری به نظر برسد در سبک مدرن شاهد دکوری ساده اما جذاب هستید که با هر بار دیدن دکوراسیون محو تماشای ان خواهید شد و با هر بار دیدن سبک مدرن قطعا بیش تر شیفته این سبک خواهید شد.

در ادامه با سبک مدرن بیش تر آشنا خواهید شد و در مجموعه هالی سارن  می توانید درباره انواع دکوراسیون داخلی همچنین سبک مدرن اطلاعات مفیدی به دست آورید.

تفاوت دو سبک داخلی مدرن و جدید

از مهم ترین تفاوت هایی که در سبک داخلی مدرن و دکوراسیون جدید با آن رو به  رو هستیم زمان استفاده از سبک دکوراسیون می باشد.

در سبک داخلی جدید مهم ترین اصل ابداع و خلاقیت است که بسیار اهمیت دارد؛ اما در دکوراسیون داخلی مدرن با عصر خاص رو به رو هستیم. دیده می شود که طراحان داخلی دکوراسیون از سبک مدرن در زمان طراحی نیز ایده می گیرند که این کار باعث شده تا سبک دکوراسیون جدید را تلفیقی از سبک های پیشرفته و قدیمی بدانند.

همان طور که مشخص است در دکوراسیون داخلی تابلو های قدیمی را کنار گذاشته اند و تابلو های هنری که با کمک رنگ و قلم و هنر دست طراحی شدند را جایگزین تابلو های قدیمی کرده اند. قاب های نسبتا بزرگ و چشم نواز روی دیوار نیز از دیگر زیبایی های سبک مدرن به حساب می اید و در برخی مواقع نیز دیده شده که از چند تابلو با ابعاد مختلف در کنار هم استفاده می کنند که زیبایی محیط را دو چندان می کند.

برای زیبا تر جلوه دادن دیوار های خانه استفاده از کاغذ دیواری دیگر جذابیت چندانی ندارد و در سبک مدرن سعی می کنند تا از رنگ های خنثی برای دیوار استفاده کنند که بهترین رنگ ها برای دیوار خانه ها رنگ خاکستری سفید می باشد که هرگز از وجود این رنگ ها در خانه دل زده نخواهید شد.

در سبک مدرن از خطوط ساده عمودی و افقی برای مبلمان و دیگر طراحی ها استفاده می شود و برای به تصویر کشیدن خط های عمودی در جای جای خانه از ستون ها کمک می گیرند که سادگی در سبک مدرن توانسته یک تحول عظیمی را به وجود آورد.

تفاوت دو سبک داخلی مدرن و جدیدبه کار بردن رنگ ها در دکوراسیون داخلی سبک مدرن

چیزی که در سبک مدرن تمام حواس ها را به خود جلب می کند ترکیب رنگ ها هستند  که خاص ترین رنگ ها در این سبک به رنگ خاکستری قرمز سفید آبی و مشکی تعلق گرفته است و با به کار بردن رنگ های گفته شده در فرش مبلمان دکوری ها و… می توان زیبایی را به خانه تزریق کرد. بهترین رنگ ها برای مبلمان و پرده نیز رنگ ها گرم در نظر گرفته شده اند.

به کار بردن پنجره های با ابعاد بزرگ در دکوراسیون داخلی مدرن

استفاده از پنجره های بزرگ در سبک مدرن قابل تحسین است زیرا با وجود پنجره های بزرگ نور طبیعی و روشنایی و همچنین هوای تازه وارد خانه می شود که فضای خانه را پر از نشاط و شادابی می کند. از پنجره های بزرگ بیش تر برای خانه هایی با وسعت بالا و ویلا ها به کار می برند تا بتوانند از وجود منظره زیبا و تماشا کردن آن در کنار خانه و ویلا لذت ببرند.

به کار بردن پنجره های با ابعاد بزرگ در دکوراسیون داخلی مدرنایده های از دکوراسیون داخلی مدرن

اولین قسمت خانه که مهمان در آن قدم می گذارد پذیرایی است پس قبل از هر کاری باید به سراغ دکوراسیون پذیرایی برویم.

در زمان انتخاب دکوراسیون داخلی باید طبق سلیقه و خواسته خود پیش بروید و اگر می خواهید با بودجه کم دکور خانه خود را بچینید بهترین گزینه که سبک مدرن است را انتخاب کنید تا بتوانید با سادگی دلنشین سبک مدرن فضایی را در خانه تان ایجاد کنید که زیبا و خارق العاده به نظر برسد.

  • سعی کنید از سادگی سبک دکوراسیون مدرن بیش تر استفاده کنید

تلاش کنید از وسایل دکوری بیش از حد در فضای داخلی اتاق پذیرایی به کار نبرید زیرا با وجود اجسام گوناگون محیط خانه شلخته و خسته کننده به نظر می رسد، همیشه به دنبال چند اکسسوری ساده و جذاب باشید تا بتوانید با آن ها فضای کاملا خاص و ساده ایجاد کنید.

  • از آثار تاریخی در دکوراسیون مدر به کار ببرید

با کمک ترکیب فلز سنگ چوب پارچه و همچنین شیشه کاری کنید تا بتوانید فضای جذابی در پذیرایی به وجود آورید و سعی کنید در زمان استفاده از این عناصر بودجه خود را در نظر داشته باشید.

  • از فرش و گلیم در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنید که جذابیت بیش تری در محیط خانه ایجاد کنند

همیشه در تلاش باشید فرشی انتخاب کنید تا به سبک دکوراسیون منزلتان بیاید. زیرا فرش یکی از عناصری است که در طراحی دکوراسیون مدرن نقش بسزایی را ایفا می کند. فرش هایی که طرح های درشت و شلوغ دارند با سبک مدرن همخوانی چندانی ندارند بهتر است فرشی را انتخاب کنید که دارای طرحی ریز و ترکیب رنگ سفید کرم باشد تا محیط خانه با وجود آن جذاب به نظر برسد.

  • از فرش و گلیم در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنید که جذابیت بیش تری در محیط خانه ایجاد کنندپارچه های رنگی و طرح دار استفاده کنید

از پارچه های قدیمی و زیبا می توان برای کوسن مبل استفاده کرد تا زیبایی محیط خانه با وجود این پارچه ها بیش تر نمایان شود. همچنین به کار بردن پارچه های طرح دار در صندلی نشیمن باعث می شود تا دکوراسیون داخلی مدرن دو چندان زیبایی اش نمایان شود.

در مجموعه هالی سارن درباره سبک مدرن و طراحی دکوراسیون داخلی اطلاعات مفیدی قرار داده اند. در این مجموعه نیرو های کار کاملا حرفه ای در کارخانه امکان خرید لوازم مورد نظر با کم ترین قیمت و بالا ترین کیفیت را برایتان فراهم کرده اند.