مدل کمد دیواری جادار

مدل کمد دیواری جادار

در زمان خرید کمد دیواری و یا سفارش دادن آن می‌باید دقّت و حساسیت لازم را به خرج بدهید. چرا! به چه دلیل؟ چون که کمد دیواری‌ها زود به زود قابل تعویض نخواهند بود. بنابراین شما باید تا به سالیان طولانی از آن بهره گیرید. تا به انتهای این متن با ما در هالی سارن همراه باشید. ما به شما خواهیم گفت که از چه مدل کمد دیواری جادار و بزرگ بهره گیرید تا با کم جایی کمدها برای همیشه خداحافظی نمایید‌.

مدل کمد دیواری جادار-وب سایت هالی سارن

انگاری که مشکل کم جایی خانه‌ها با وجود تنوع در مدل کمد دیواری جادار و بزرگ برطرف شده است!

در طراحی کمد دیواری برخلاف تصور بسیاری از اشخاص بایستی گزینه های متنوعی را در نظر بی‌انگارید‌.‌ چرا که قرار است کمد دیواری‌ها حجم بسیاری از لباس‌ها و لوازم شخصی ما را درون خود جای دهند. بنابراین باید به گونه‌ای طراحی گردند که این پتانسیل را در خود داشته باشند.

به عنوان نمونه قفسه‌بندی کمد دیواری بایستی کاربردی و مفید باشد که بشود از تمامی فضا بهره‌گیری کرد. یک عدد کمد دیواری که به خوبی طبقه بندی و قفسه بندی نشده است عملاً به کار شما نخواهد آمد. به نظر شما دوستان یک کمد دیواری بزرگ و جادار باید چه خصوصیاتی را در خود داشته باشد؟

  • مدل کمد دیواری جادار و بزرگ!

اتخاذ درست مدل بهره‌گیری شده برای کمد دیواری نقش پررنگی در کارایی آن خواهد داشت. به طور رایج کمد دیواری‌ها را در اقسام گوناگون ریلی، کشویی، کلاسیک و… می‌توانیم مشاهده کنیم. هریک از موارد نام‌برده شده با استناد به گونه طراحی و ساخت آن‌ها امکانات و کارایی متفاوتی دارد.

  • کیفیت مدل کمد دیواری جادار و بزرگ؛

از جمله فاکتورهایی که برای اتخاذ مدل کمد دیواری بزرگ و جادار حتماً باید در نظر بی‌انگارید‌، جنس و کیفیت کمد است. از گذشته بهره‌گیری از فرآورده‌های چوبی برای ساخت کمد متداول بوده است. کیفیت روکشی که برای قسمت بدنه‌ی چوبی کمد دیواری خود اتخاذ می‌کنید اهمیت به‌سزایی دارد.

  • فضای کمد دیواری بزرگ و جادار؛

سوّمین ویژگی که یک کمد دیواری باید در خود داشته باشد، فضاهای خالی این کمد می‌باشد. البته شیوه‌ی بهره‌گیری از این فضا هم از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. پیش از آن‌که کمد دیواری‌ خود را سفارش بدهید کاربرد این کمد را برای خود معین خواهید کرد که از کمد چه انتظاراتی را در سر دارید. می‌خواهید هم فضایی برای واقع نمودن لباس‌ها داشته باشید و هم کفش‌های خود! فضای خالی کمد شما براساس انتظارات شما پر می‌شود، از این جهت پیش از طراحی باید خوب به نیازهای خود فکر نمایید.

  • دستگیره‌های کمد دیواری بزرگ و جادار؛

یکی از حائز اهمیت‌ترین ویژگی‌هایی که هر کمد دیواری باید در خود داشته باشد، دستگیره‌های مناسب برای آن کمد خواهد بود. هریک از انواع مدل‌های کمد دیواری بزرگ و جادار یا کوچک را انتخاب نمودید، در گام بعدی می‌باید به فکر اتخاذ دستگیره مناسب کمد خود باشید. دستگیره‌ها برای آن‌که کارایی خوبی را داشته باشد باید از مقاومت و پایداری خوبی هم برخوردار باشد. از سویی هم به درستی برروی کمد دیواری نصب گردد. علاوه بر تمامی این‌ها دستگیره‌ها نقش حیاتی هم در زیبایی کمد دیواری شما خواهند داشت.

  • مدل کمد دیواری جادار و عمیق؛

از جمله انواع کمد دیواری جادار، کمد دیواری‌های با عمق بسیار است. حتماً شما به این نمونه از کمد دیواری‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. برای آن‌که بتوانید در فضای داخلی کمد خود، کشوی لباس، شلف گاهاً قفسه‌هایی در راستای آویز نمودن لباس‌ها قرار بدهید، کمد دیواری شما لازم است عمق بسیاری را داشته باشد.‌

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

عمق مطلوب برای یک کمد دیواری بزرگ و جادار چقدر خواهد بود؟ این موضوع که کمد دیواری شما تا به چه میزان عمق داشته باشد به کاربری که این کمد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. غالباً عمق مناسب برای کمدها شصت سانتی‌متر می‌باشد. که این مقدار با استناد به توقعات شما می‌تواند کمتر و یا بیشتر بشود. بهره‌مندی از درب‌های ریلی برای مدل کمد دیواری با عمق بسیار این امکان را به شما خواهد داد تا هیچ فضای هدر رفته‌ای به منظور باز نمودن و بستن درب‌های کمد دیواری نداشته باشید.

مدل کمد دیواری جادار و عمیق؛-وب سایت هالی سارن

 مهم‌ترین خواص استفاده از کمد دیواری بزرگ و جادار چیست؟

زمانی‌که فضای اتاق خواب شما شلوغ و به هم ریخته می‌شود و خرت‌ و پرت‌های بسیاری داشته باشید، جهت جمع و جور کردن تمامی آن‌ها و یک گوشه جای دادن آن‌ها حتماً به یک کمد دیواری بزرگ و جادار نیاز خواهید داشت. اگر که شما مایل هستید یک کمد دیواری داشته باشید، به انواعی از مدل کمد دیواری بزرگ و جادار فکر کنید. چرا که قطعاً شما به همین زودی‌ها امکان تعویض آن‌ها را نخواهید داشت‌. در امتداد تعدادی از این مدل‌ها را می‌بینید.

اگر که شما وسایل بسیاری دارید، تعبیه نمودن فضاهایی بالای کمد دیواری چون تصویر موجود، بهترین موقعیت برای جای دادن این وسیله‌ها خواهد بود. طراحی کمد بدین حالت به اندازه کافی فضای آزاد در اختیار شما خواهد گذاشت. بنابراین شما می‌توانید استفاده‌های بسیاری از کمد دیواری خود بنمایید. کارآمدترین نمونه‌های کمد دیواری بزرگ و جادار آن‌هایی می‌باشند که به بهترین حالت ممکن از فضای موجود بهره‌گیری می‌کنند‌. اگر که شما مایل هستید یک مدل کمد دیواری جادار داشته باشید، کمد دیواری سفارش بدهید که دارای درب‌های مسطح شکل است. یک نمونه از کمد دیواری‌های بزرگ و جادار منحصر به فرد، فرای از طبقه ‌بندی و قفسه‌ بندی اصولی باید اختیاراتی دیگر را هم برای شما به همراه آورد. به عنوان نمونه سیستم روشنایی داخلی در راستای مشاهده بهتر لوازم موجود داخل کمد دیواری.

  • کمد دیواری‌های ریلی و بزرگ؛

از جمله پرکاربردترین اقسام گوناگون کمد دیواری جادار و بزرگ، کمد دیواری ریلی می‌باشد که یکی از دوست داشتنی‌ترین نمونه‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شود. خصوصیات بارز این نمونه از کمد دیواری‌ها در این مورد خلاصه می‌شود که می‌توانند درب‌های خود را تا به چهارچوب باز و بسته کنند و فضایی از محیط پیرامون را اشغال نخواهد کرد. یکی از معایب کمد دیواری ریلی این می‌باشد که فضای مورد نیاز به منظور باز و بسته شدن درب‌های آن به داخل کمد دیواری انتقال پیدا می‌کند. به همین دلیل می‌باشد که برای دیوارهای کوچک و با عرض کم به سختی می‌توان از این نمونه کمدها بهره‌گیری کرد. به هنگامه‌ی انتخاب کمد دیواری ریلی بزرگ و جادار توجه به جنس یراق آلات آن از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. برای این موضوع که بتوانید به صورتی بهینه از کمد دیواری خود بهره گیرید، باید از ریل‌های هشتاد کیلویی و یا بالاتر از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم  اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی منزل و جلوگیری از اشتباهات رایج در آن

کمد دیواری‌های ریلی و بزرگ؛-وب سایت هالی سارن

  • ساخت مدل کمد دیواری جادار و بزرگ؛

زمانی‌که سخن از ساخت کمد به خصوص برای اتاق خواب‌ها به میانه‌ها می‌آید، ابتدایی‌ترین چیزی که بدان فکر می‌کنیم یک کمد دیواری لباس بزرگ است. کمد لباس از قدیم تا به اکنون مورد بهره‌گیری و ساخت واقع شده است و با گذر روزها طرح‌ها و انواع متنوع آن دستخوش بسیاری از تغییرات و تحولات شده است. هم‌اکنون شاهد مدل‌های جذابی از آن می‌باشیم. یک کمد دیواری لباس بزرگ و جادار، حاوی میله رخت آویز، طبقه‌بندی با ارتفاع متنوع، کشوهایی بازشونده که حاوی محل‌هایی برای واقع نمودن جوراب و حوله و لباس زیر، کراوات و… است.

نتیجه گیری؛

کمتر فردی را می‌توانید پیدا کنید که خانه‌ای را بدون یک مدل کمد دیواری جادار و بزرگ بپسندد. نقش کمد دیواری مناسب تحت عنوان محلی در راستای نگهداری و مرتب نمودن وسایل اهالی خانه‌ همیشه پررنگ و غیرقابل انکار خواهد بود. البته که ساخت این نمونه از کمدها هم از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. از این جهت برای پیدا نمودن یک کمدساز حرفه‌ای باید وقت گذارید.