ویلا مدرن دوبلکس

امروز در مجله اینترنتی ما قرار به این شد که در مورد طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس مفصلا صحبت کنیم. همچنین در ادامه مقاله ایده های برای طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس به شما میدهیم. این پیشنهاد ها تحت نظر معمار و طراح داخلی سایت ما انجام شده است. با ما همراه باشید.

نکاتی برای طراحی مجلل ورودی ویلا مدرن دوبلکس

اولین چیزی که هنگام بازدید از هر ویلایی متوجه می شوید چیست؟ ورودی بیرون از خانه است که اولین تصور را در مورد ویلا ایجاد می کند. این قسمت منعکس کننده سلیقه و شخصیت صاحب و مالک ویلا است. ورودی مجلل طراحی شده حس خوشامدگویی برای مهمانان شما ایجاد می کند. هر بار که به ویلا باز می گردید روحیه شما را بالا می برد. راه های زیادی برای طراحی دکوراسیون ورودی ویلا مدرن دوبلکس  وجود دارد. انتخاب دکوراسیون و طراحی داخلی بسته به سبک طراحی و دکوراسیون ویلا متفاوت است. طراحان سایت ما نکاتی را در مورد طراحی و دکوراسیون ویلا برای شما به اشتراک می گذارند.

نکاتی برای طراحی مجلل ورودی ویلا مدرن دوبلکسطراحی ویلا دوبلکس با جزئیات معماری:

  • پله ها، پرده ها، ستون‌ها و تزئینات به ویلای کلاسیک شما شکوه می‌بخشد. این جزئیات کوچک همگان را تحت تأثیر قرار می دهد و به طور کلی جالب و جذاب تر به نظر می رسد.
  • طراحی ورودی اصلی با طاق ها و لوسترهای بزرگ یا فانوس های آویزان بر روی در، ورودی شما را شیک تر و بسیار زیباتر می کند.
  • با انتخاب مواد لوکس مانند سنگ های طبیعی و یا حتی مس و برنج ظاهر را زیباتر کنید.
  • دکوراسیون مدرن ویلا می تواند مینیمال باشد و بر عناصر طبیعی تاکید کند.
  • شما می توانید درب را به عنوان نقطه کانونی اصلی دکوراسیون ورودی انتخاب کنید.
بیشتر بخوانیم  مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک

ممکن است درب ورودی از چوب که تا سقف بالا می رود ساخته شده باشد. یا درب از شیشه بازتابنده با روکش فلزی ساخته شده باشد. هر طرح، رنگ یا متریالی که انتخاب می کنید باید با سبک طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس هماهنگ باشد. درب تنها عنصری است که باید صد در صد با طراحی داخلی ویلا مطابقت داشته باشد، به این دلیل که از داخل نیز دیده می شود.

  • سایبان بر روی ورودی طراحی شده به عنوان یک قطعه ساختمانی کاربردی است و به نظر عالی می رسد.
  • یک راهروی طراحی شده از دروازه تا در با الگوهای منحصر به فرد، حس لوکسی را به شما می دهد. نورپردازی نیز نقش مهمی را ایفا می کند.
  • هیچ چیز بیشتر از افزودن آب نما در ورودی ویلای خود، تجمل را نمایان نمی کند. ممکن است در وسط در ورودی، فواره یا حوض آب از دو طرف منتهی به پلکان باشد.

 

طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس در تهران

هر ویلا از سطح زمین مرتفع است و پله ها جزء لاینفک ورودی هستند. بنابراین می توانید از آن برای لوکس کردن خانه خود با تزئین آنها با کاشی های زینتی و نورپردازی استفاده کنید.

گلدان‌های گل با گیاهان عجیب و غریب و نخل‌ها به فضای ورودی سرزندگی می‌بخشند. که باید با سبک معماری ویلا شما مطابقت داشته باشد. رنگ گل ها برای ایجاد کنتراست هماهنگ با دیوارهای بیرونی خانه و درب ورودی باید هماهنگ باشد.

هنگام طراحی دکوراسیون ویلای مدرن دوبلکس از این نکات استفاده کنید تا زیبایی ویلای خود را افزایش دهید :

به یاد داشته باشید که لوکس ترین راه برای طراحی داخلی ویلا، انتخاب منحصر به فرد و طراحی هماهنگ با سلیقه شخصی شما است. اما این نکته مهم است که وجود یک طراح دکوراسیون داخلی مطرح و با تجربه و همچنین بروز در کنار شما لازم است.

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

 

برای الهام بیشتر نمونه کارها ما را بررسی کنید .

 

طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس در تهران۶  ترفند خلاقانه برای طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس

آیا مدتی است که در ویلای مجلل خود زندگی می‌کنید؟ یا به تازگی به آن نقل مکان کرده‌اید؟ ممکن است بخواهید ظاهر و حس فضای داخلی خود را کمی تغییر دهید یا قبلاً ایده‌ای در مورد آن داشته باشید. طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس  در تهران با قیمت مناسب.

ذهن شما به صد چیز فکر می‌کند، اول به دنبال یک طراح داخلی خوب می‌گردید، و بعد بودجه شما که نیاز به برنامه ریزی دارد.

نگران نباش. ما شما را با نکات و ترفندهای هوشمندانه طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس آشنا می کنیم. ما ویلای دوبلکس شما را به سلیقه خودتان تغییر می دهیم!

  • رنگ روشن تر و پاستیلی روی دیوارها باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد! یکی از ساده ترین راه ها برای به حداکثر رساندن اندازه فضا رنگ آمیزی دیوارها به رنگ های روشن تر است. برعکس، هر اتاق یا فضایی در سایه های تیره کوچکتر به نظر می رسد. می‌توانید با افزودن آینه‌ها، ظاهر و احساس اتاق را مدرن تر کنید، زیرا آنها یک ساید نوری جذاب ایجاد می‌کنند.
  • از آینه های تزئینی برای نور فوری و جلوه روشن تر استفاده کنید! آینه ها وقتی که مستقیماً روی پنجره ها قرار می گیرند. فضاهای کوچکتر را فوراً بزرگتر نشان می دهند، زیرا آینه های تزئینی به هر اتاقی سبکی خاص، نور روشن و بعد می بخشند.
  • با وسایلی که از قبل دارید ویلا دوبلکس خود را تزئین کنید! برای اینکه ویلای شما در عین حال شیک و باکلاس به نظر برسد، لازم نیست مبلغ زیادی برای دکور آن هزینه کنید. در عوض، آنچه را که قبلاً در داخل جعبه های قدیمی دارید، نگاه کنید. سینی های فلزی یا چوبی را روی میزهایی با یک گلدان گل قرار دهید، شمع ها را کنار میز شام خود بچینید، انبوهی از مجله ها را کنار میز قهوه خوری خود نگه دارید، چند بشقاب قدیمی که دیگر از آنها استفاده نمی کنید آویزان کنید. خلاقیت محدودیتی ندارد.
  • محدودیت‌ها مانع شما نمی‌شود که آشپزخانه‌تان را کمتر از اتاق‌های دیگر شیک‌تر نشان دهید! آشپزخانه در هر خانه ای مورد علاقه ماست. آنها گرم و سرگرم کننده هستند زیرا ما بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانیم. قفسه قابلمه های آویز یکی از بهترین گزینه ها برای تزئین آشپزخانه شماست زیرا نه تنها جلوه زیبایی به آن می بخشد بلکه در عین حال بسیار منظم به نظر می رسد.
  • گیاهان سبز زیبا را به اتاق نشیمن و اتاق خواب خود اضافه کنید! در داخل ویلای خود، در هر اتاق مجزا، به تعداد گیاهان اضافه کنید. گیاهان فضا را دلپذیرتر و مثبت می کنند. گیاهان نه تنها رنگ و بافتی زیبا به فضای داخلی شما می بخشند، بلکه تمام آلاینده ها و گازهای مضر هوای داخل خانه را نیز جذب می کنند.
بیشتر بخوانیم  دکوراسیون داخلی برای منزل کوچک و شیک

اگر به دنبال طراحی دکوراسیون ویلا مدرن دوبلکس در تهران می گردید. ما همچنان بهترین گزینه برای شما هستیم. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره های رایگان از کارشناسان کلیک کنید.