آشپزخانه کنار در ورودی
10
شهریور

آشپزخانه کنار در ورودی

آشپزخانه همیشه بخش ضروری خانه ما می باشد. اگر از غذاخوردن در آشپزخانه خود لذت می برید. باید به طراحی آشپزخانه در ورودی خود توجه بیشتری داشته باشید. با آن مانند هر قسمت دیگر از خانه رفتار کنید و لذت ببرید. با در نظر گرفتن این موضوع، انتخاب ها  و طرح ها بی پایان هستند و به همین دلیل است که هالی سارن  بهترین ها را در ایده های طراحی آشپزخانه مدرن به شما ارائه می دهد.

۱.      دیوارها در طراحی آشپزخانه در ورودی

کل سبک و طراحی دکوراسیون آشپزخانه با دیوارهای آن شروع می شود. شما باید از آنجا شروع کنید و راه خود را به سمت عناصر باقیمانده طراحی برسانید تا مکمل یکدیگر باشند.

۲.      کاغذ دیواری

پوشاندن قسمت قابل مشاهده دیوار با کاغذ دیواری طرح دار یکی از بهترین ایده های دکوراسیون آشپزخانه مناسب با بودجه شما است. گاهی اوقات شما نیاز به تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود دارید، اما در حال حاضر بودجه ای برای آن ندارید. کاغذ دیواری کل ظاهر و دکور آشپزخانه را کاملا متحول می کند و ارزان است!

۳.      کابینت در طراحی آشپزخانه در ورودی

اکنون که از دیوارها مراقبت کرده اید، کابینت ها دومین مورد مهم در طراحی آشپزخانه شما هستند. می توان گفت که کل دکوراسیون آشپزخانه به انتخاب کابینت مناسب بستگی دارد.

کابینت در طراحی آشپزخانه در ورودی۴.      کانتر

کانتر آشپزخانه شما جایی است که همه کارها روی آن اتفاق می افتد! چه در حال تکه تکه کردن و برش دادن، تهیه خمیر کیک یا جمع آوری مواد خود باشید.

 

۵.      طراحی کف آشپزخانه

مانند کف حمام، این انتخابی است که زندگی شما را آسان تر یا بسیار سخت تر می کند! مطمئن شوید که ماده ای را انتخاب می کنید که در برابر حرکات مداوم و پاشیدن آب و غذا در اینجا و آنجا مقاومت کند! و مهم تر از همه نظافت آن آسان باشد.

۶.      طراحی سقف آشپزخانه در ورودی

طراحی سقف آشپزخانه شما می تواند هر چیزی باشد که می خواهید، مانند هر اتاق دیگری در خانه. سقف سفید رنگ شده با نورپردازی معمولی تقریباً مطمئن ترین گزینه است. اما بیاید یک مقدار جنب و جوش به آشپزخانه بدهیم. با این حال، برای افراد جسور، سقف‌های چوبی که با کابینت‌ها مطابقت دارند، انتخاب‌های محبوبی هستند. می توانید در آنجا به دنبال یک تم دکوراسیون آشپزخانه تمام چوبی باشید و پشیمان نخواهید شد!

۷.      سرویس غذاخوری و طراحی آشپزخانه در ورودی

آیا از غذاخوردن در آشپزخانه خود لذت می برید؟ گاهی اوقات این بهترین حس است، وقتی که خانواده برای صبحانه یا ناهار دور میز آشپزخانه جمع شده اند. حتی اگر یک آشپزخانه کوچک دارید، اگر آن را درست طراحی کنید، همیشه فضایی برای دکوراسیون میز ناهارخوری وجود دارد. بسته به فضایی که در آشپزخانه خود دارید، مبلمان آشپزخانه مدرن و شیک مانند یک میز ناهارخوری تاشو با صندلی های همسان یک دکوراسیون عالی به نظر می رسد.

به اندازه صندلی ها دقت کنید که می توانند چهارپایه هایی باشند که به راحتی زیر میز قرار می گیرند. وجود میز در مرکز ظاهری مشخص به آشپزخانه شما می دهد، اما اگر فضای بزرگی را در وسط اتاق ترجیح می دهید، همیشه می توانید آن را کنار دیوار قرار دهید.

  سرویس غذاخوری و طراحی آشپزخانه در ورودی۸.      جزیره آشپزخانه و طراحی آشپزخانه در ورودی

جزایر آشپزخانه برای یک آشپزخانه بزرگ عالی هستند زیرا کل طراحی را تکمیل می کنند و مزایای زیادی همراه با آن وجود دارد. نه تنها فضای پیشخوان بیشتری برای زمانی که در حال آشپزی هستید، دارد. بلکه دارای فضای ذخیره سازی اضافی در زیر آن است. در صورت قرار دادن چند صندلی، به عنوان یک میز ناهار خوری نیز استفاده می شود.

علاوه بر این، طراحی آشپزخانه خود از ابتدا به این معنی است که می توانید برخی از وسایل را در جزیره آشپزخانه خود پیاده سازی کنید، خواه سینک، اجاق گاز، یا اجاق توکار باشد. ایده دیگری که امروزه بسیار مؤثر است، آویزان کردن قابلمه و ماهیتابه از دیوار بالای جزیره آشپزخانه است. این فرصتی است که آزادانه ایده های طراحی داخلی آشپزخانه خود را برنامه ریزی کنید و با آن سرگرم شوید!

 

۹.      ذخیره سازی

فضای ذخیره سازی کل هدف آشپزخانه را مشخص می کند. ما به خوبی می دانیم که لوازم آشپزخانه چقدر زیاد است و اگر به درستی ذخیره نشود، هرج و مرج همه چیز را فرا می گیرد! خوشبختانه برای شما، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام طراحی فضای ذخیره سازی خود به آنها توجه کنید.

  • در مورد ایده های تزئین آشپزخانه کوچک، قفسه ها بهترین دوست شما هستند. سعی کنید از هر فضایی که می توانید روی دیوارها برای نصب چند قفسه استفاده کنید. از تابه یا قابلمه گرفته تا بشقاب و لیوان، مطمئناً استفاده بسیار خوبی از آنها خواهید یافت.
  • همچنین نصب میله های آویز در سراسر آشپزخانه ایده خوبی است. به عنوان مثال، بالای سینک، بالای جزیره آشپزخانه، بالای اجاق گاز، یا روی دیوار زیر کابینت های بالایی.
  • فضای ذخیره‌سازی مخفی هوشمند این روزها همه چیز را به خود جلب کرده است.
  • به کابینت های بزرگ به سبک کمد فکر کنید که همه چیز در داخل آن ذخیره می شود، بنابراین وقتی وارد آشپزخانه می شوید همیشه مرتب باشد! طراحی داخل کابینت ها نیز نکته جالبی است، زیرا می خواهید از فضایی که در اختیار دارید تا حد امکان استفاده کنید.
  • شما می توانید به دنبال کشوهای عمیق و بزرگ برای کابینت ها باشید و به خودتان لطف بزرگی خواهید کرد. به این ترتیب شما می توانید هر چیزی را در داخل آن ذخیره کنید، و حتی می توانید از جداکننده ها در داخل کشوها استفاده کنید. در صورتی که با وسایل شما بیشتر سازگار است این کار را انجام دهید. طراحی آشپزخانه در ورودی با ما در سایت هالی سارن و به کمک طراح داخلی مجرب بسیار آسان است.ذخیره سازی

۱۰.  لوازم برقی و طراحی آشپزخانه در ورودی

انتخاب اصلی برای لوازم آشپزخانه برای اکثر افرادی که قصد دارند یک آشپزخانه جدید داشته باشند، طرح های داخلی است. از اجاق گاز، فر، مایکروویو گرفته تا یخچال و فریزر، فضاهای اندازه گیری شده آنها را می توان در چیدمان اولیه آشپزخانه طراحی کرد. در اینجا یک نکته در هنگام خرید لوازم خانگی، حتی موارد کوچک مانند کتری وجود دارد. چسبیدن به یک رنگ واقعاً آشپزخانه شما را تحسین می کند و به تضاد دیوارها و رنگ های کابینت خود فکر کنید. به عنوان مثال، کابینت های سیاه یا تیره یک ایده جالب برای تزئین آشپزخانه با وسایل سفید است.