طراحی دکوراسیون پنت هاوس

دکوراسیون داخلی پنت هاوس تأثیر بسیاری در خریداری پنت هاوس‌های لوکس به وسیله مشتریان دارد. وقتی‌که این واحدهای لوکس، طراحی‌و ساخته خواهندشد، متخصصان دکوراسیون داخلی از عالی‌ترین مدل‌هاو باکیفیت‌ترین متریال برای نمای داخلی این آپارتمان‌ها بهره‌می‌برندتا هم‌تأثیرگذاری زیادتری در مخاطب داشته‌باشد وهم قادر باشد یک پروژه عالی و فوق‌العاده درکارنامه خود به‌ثبت برسانید.

یکی از عناصری که در دکوراسیون داخلی پنت هاوس، مهم جلوه خواهد کرد، انتخاب مبلمان درست به همراه نحوه صحیح  طراحی چیدمان آن‌ها می‌باشد. در همه‌ی محیط یک پنت هاوس مدرن قادر هستید انواع مبلمان را بگذارید. انتخاب اسباب و لوازنی که برای اتاق‌ها و سالن یک آپارتمان لوکس انتخاب می‌شوند بی‌شک بایست از نظر رنگ و ابعاد و اندازه با محیط موجود هماهنگی دارا باشند. اهمیت مبلمان در زیبایی نمای داخلی به میزانی می‌باشد که تصمیم گرفتیم به صورت تخصصی در این مورد به شما آموزش دهیم. لذا از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

مبلمان و دکوراسیون پنت هاوس‌های لوکس

مبلمان، میز و صندلی از جمله محصولات صنعتی مرتبط به دکوراسیون داخلی می‌باشند. این لوازم در درجه اول توجه قرار دارند وقتی که صحبت از تزئینات داخلی به میان خواهد آمد. تحلیل تأثیر مبلمان در خرید پنت هاوس و نحوه بهره‌گیری از آن‌ها دقیقاً بیان خواهد کرد که چه زمان، چگونه و چرا از مبلمان برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس بایست بهره برد.

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون داخلی آشپزخانه

وجود مبلمان در دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها به همان میزان اهمیت دارند که کتاب‌ها برای کتابخانه‌ها مهم می‌باشند. این امر بسیار مهم می‌باشد که در یک محیط داخلی در آپارتمان لوکس، چه چیزهایی خودنمایی خواهند کرد. انواع مبلمان در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و بر طبق احتیاج مشتریان طراحی می‌شوند. انواع مبلمان که در دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها  استفاده می‌شود که البته بسیاری طراحان علاقه دارند از مبلمان سفارشی در پروژه‌های خود بهره ببرند– شامل مبلمان ناهارخوری (میز و صندلی)، مبلمان اتاق خواب (شامل تخت، میز آرایشی و میز کنار تخت) و مبلمان اتاق نشیمن می‌شود.

ابعاد و اندازه فضای داخلی پنت هاوس مشخص می‌کند که کدام نوع مبلمان با چه طرح و اندازه‌ای برای این بخش مناسب می‌باشد. طراحان دکوراسیون داخلی پنت هاوس دقیقاً به این امر خواهند پرداخت و فضای موجود را مورد تجزیه و بررسی قرار خواهند داد. یک طراحی موفق قادر است در هزینه‌ها و مخارج خرید پنت هاوس صرفه جویی کند.

دربعضی موارد، نتایجی‌که ازتحلیل فضای دکوراسیون داخلی پنت هاوس به‌دست خواهدآمد نشان می‌دهندکه مناسب‌تر می‌باشد علاوه‌بر مبلمان، ازدیگر تجهیزات دکوری مثل میزهای تکی کوتاه‌تر، قفسه، لوازم دکوری بزرگ مانند گلدان و …. بهره‌برده شود.

بررسی فضای مورد نیاز برای دکوراسیون پنت هاوس و بهره‌گیری از مبلمان

با یک برنامه‌ریزی مناسب، تعریف صحیح از فضای مورد نیاز و بررسی محیط در دسترس قادر است عالی‌ترین طرح را برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس در اختیار شما قرار دهد. عالی‌ترین راه، تقسیم کردن فضای داخلی به قسمت‌های متفاوت می‌باشد. به این صورت قادر هستید به عالی‌ترین و ساده‌ترین راه، برای برگزیدن مبلمان اقدام کنید.

زمانی که یک طراحی صحیح در دکوراسیون پنت هاوس، موفق واقع می‌شود که پس از پایان پروژه، فضای لازم برای رفت و آمد افراد در بخش‌های گوناگون ساختمان فراهم شود. صرفاً اینکه مبلمان بزرگ و مجلل را در فضای داخلی بگذارید و نمای ظاهری را زیبا به نمایش بگذارید، پروژه شما را برجسته نخواهد کرد. عالی‌ترین طراحی و چیدمان مبلمان برای پنت هاوس‌ها آن می‌باشد که نهایت راحتی و آسایش را برای ساکنین به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون اتاق پذیرایی مستطیل شکل

به همان میزان که انواع مبلمان جزو دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها به حساب می‌آید، همان اندازه هم در به وجود آمدن حس نظم و آرامش در مشتریان خرید پنت هاوس تأثیرگذار می‌باشد. در این حالت، دقت به انتخاب بافت، رنگ، شکل، ابعاد و سایز مبلمان، لازم و ضروری می‌باشد.

 

دکوراسیون پنت هاوس
طراحی دکوراسیون پنت هاوس

نمونه‌هایی از برگزیدن مبلمان برای طراحی داخلی پنت هاوس‌ها

در انتخاب کردن مبلمان برای دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس، نظر مشتریان خرید پنت هاوس، مالک ساختمان، مهندسان و طراحان داخلی اهمیت بسیاری دارا می‌باشد. بررسی سلیقه این افراد در کنار یکدیگر منجر به چیدمان بی‌نظیر در همه‌ی بخش های واحدهای مسکونی لوکس خواهد شد. برای این منظور پیشنهاد می‌شود به نکات کاربردی زیر توجه کنید:

۱.برای اتاق نشیمن یا سالن مهمانان در پنت هاوس، یک نقطه را به عنوان مرکز کانونی مبلمان اصلی مشخص کنید. مبلمان بزرگ‌تر در این بخش قرار دهید. سایر مبل‌های کوچک‌تر را که قادر هستید در اطراف مرکز کانونی سالن بگذارید.

 

۲.اگر درسالن یا اتاق نشیمن پنت هاوس، شومینه موجود هست، ازیک سری مبلمان راحتی با طرح کلاسیک درنزدیکی شومینه بهره بببرید. طرح مبل‌ها را با نمای شومینه هماهنگ کنید.

 

۳.برای قسمت ناهارخوری در پنت هاوس تلاش کنید ارتفاع میز ناهارخوری با ارتفاع مبلمان اصلی سالم همسان شود. رنگ‌های مکمل یا تزئینات متفاوت مبلمان ناهارخوری به زیبایی نمای دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها یاری می‌کند.

 

۴.از قراردادن مبلمان راحتی باارتفاع کوتاه درنزدیکی پنجره‌ها پرهیزکنید. پنجره‌های پنت هاوس‌ها اغلب روبه تراس بازمی‌شوند لذا اگر مبلمان‌را درآن بهش بگذارید، مانع رفت‌و آمد راحت‌تر مهمانان‌وساکنین خواهدشد.

 

۵.از رنگ‌های متضاد و تند در آشپزخانه بهره ببرید. این کار سبب متفاوت بودن این قسمت در پنت هاوس نسبت به دیگر بخش‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانیم   رفع مشکلات دکوراسیون با رنگ آمیزی

 

۶.از چیدمان و طراحی صندلی‌های اپن مخصوص آشپزخانه غافل نشوید.

 

 

 

مبلمان برای طراحی داخلی پنت هاوس‌ها
طراحی دکوراسیون پنت هاوس

طراحی فضای داخلی پنت هاوس‌های کوچک؛ از زاویه‌ها و گوشه‌ها به صورت بهینه بهره‌گیری شود:

گوشه‌ها و زوایای داخلی نه فقط در پنت هاوس‌های لوکس، بلکه در همه‌ی واحدهای آپارتمانی و اتاق‌های زیر شیروانی اصلی‌ترین نقاطی می‌باشند. طراحی فضای داخلی پنت هاوس به خصوص در مکان‌هایی نظیر موارد فوق، اهمیت بسیاری دارا می‌باشد چرا که انتخاب مبلمان و لوازم مناسب، ظرافت ویژه‌ای را مطالبه می‌کند. در این مکان‌ها معمولاً بهره‌گیری از مبلمان کوتاه‌تر، تخت، قفسه‌های باریک، میزهای عسلی و … رایج‌تر می‌باشد.

ایده‌های دکوراسیون داخلی پنت هاوس
طراحی دکوراسیون پنت هاوس

ایده‌های دکوراسیون داخلی پنت هاوس با نمای جذاب و خیره‌کننده؛ منزل خود را به سبک رویایی دیزاین کنید:

یک پنت‌هاوس، فضای‌آزاد بسیاری دارا می‌باشد که از هر وسیله یا مبلمان قادر است درطراحی فضای داخلی پنت‌هاوس بهره برده شود؛ البته در انتخاب نوع و رنگ مبلمان این واحدهای لوکس بایست توجه و حساسیت بیشتری به‌خرج دهید. اصول طراحی دکوراسیون پنت هاوس‌های لوکس بیان می‌کند، فضاهای داخلی یک پنت‌هاوس نه‌بایست آنقدر پراز اسباب و مبلمان باشدکه شلوغ دیده‌شود ونه‌بایست آنقدرخالی باشدکه طراحی دکوراسیون فضای داخلی پنت هاوس را برهم‌زند.

بادقت به‌موارد فوق، عالی‌ترین‌و مناسب‌ترین راهکار برای طراحی محیط داخلی پنت هاوس، برگزیدن رنگ و طرح مناسب برای مبلمان‌ها می‌باشد. با این وجود بایست همواره ابعاد اتاق یا سالن را نیز در نظر بگیرید. افرادی که متقاضی خرید پنت هاوس در بالاترین بخش یک برج مسکونی می‌باشند، بی‌شک انتظار دارند با عالی‌ترین طراحی داخلی مواجه شوید. فضای داخلی این پنت هاوس‌ها بایست به شکل مدرن و فوق‌العاده اجرا شود و نمادی شبیه به زندگی نجیب‌زادگان را به نمایش خواهد گذاشت.