مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر
21
خرداد

مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر

مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر یکی از وسایل ضروری برای اتاق خواب زن و شوهر می‌باشد، کمد دیواری بهترین محل برای نگهداری وسایل و لباس‌های شما می‌باشد و انتخاب اندازه آن برای قرار دادن وسایل شما، به سلیقه شما بستگی دارد. امروزه با پیشرفت تمام صنایع، کمد دیواری‌ها نیز پیشرفت کرده و دچار تغییراتی شده است. بنابراین طرح و شکل کمد دیواری‌ها این روزها بسیار جذاب و زیبا شده است، در واقع کمد دیواری‌ها یکی از ارکان اصلی دکوراسیون اتاق خواب می‌باشند. بنابراین باید آن را متناسب با دیزاین اتاق خواب انتخاب کنید.

انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب باید با توجه به رده سنی افراد و جنسیت آن‌ها انجام شود. به عنوان مثال کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه و پسرانه با مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر کاملا متفاوت است. ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتواند بهترین کمد دیواری را برای اتاق خواب خود و همسرتان انتخاب کنید.

کمد دیواری برای اتاق خواب زوجین

همان طور که می دانید زندگی مشترک لحظه‌های شیرین بسیاری دارد، یکی از لذت‌های زندگی مشترک که برای هر دو طرف عاشقانه است، تقسیم کردن کمد اتاق خواب می‌باشد. در گذشته به دلیل این که وسایل و لباس‌های افراد به شکل امروزی زیاد نبود و حتی برخی از لباس‌ها را اعضای خانواده به صورت مشترک استفاده می‌کردند، بنابراین کمدهای که  ساخته می‌شد از نظر ابعاد کوچک بودند.

اما امروزه سبک زندگی افراد کاملا تغییر کرده است و در کمد لباس هر فردی چندین دست لباس مختلف وجود دارد. همان طور که مشخص است برای جای دادن این لباس ها شما نیازمند یک فضای بزرگ هستید زیرا علاوه بر آویزان کردن لباس‌ها شما باید وسایل دیگر همچون اکسسوری‌ها، کیف ، کفش و غیره را در این فضا جای دهید. بهترین وسیله برای نگهداری تمای این وسایل، کمدهای دیواری بزرگ هستند. کمدهای دیواری از نظر ابعاد و قطر و سایر مشخصات دارای انواع مختلفی هستند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید این کمدها را به صورت بزرگ و یا کوچک سفارش دهید.

مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر از نظر طرح و رنگ و مدل بسیار متنوع بوده و جذاب هستند، به همین دلیل بیشترین مشتریان این کمدها عروس و دامادها هستند. کمد دیواری‌هایی که برای اتاق زن و شوهر ساخته می شوند، بزرگ و جادار هستند زیرا این کمدها برای دو نفر با دو سلیقه و روحیه متفاوت است.

معمولا خانم‌ها از بهم ریختگی و بی نظمی فراری هستند، بنابراین بهترین وسیله برای نظم دادن به اتاق خواب آن‌ها، کمد دیواری است. کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر دارای قسمت‌های مختلف از جمله میز آرایش، کشو، طبقات مختلف و غیره هستند، این کمدها برای چیدمان وسایل بسیار مناسب هستند زیرا شما مجبور نیستید تا وسایل خود به زور درون کمد جای دهید.

مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهررنگ مناسب برای مدل کمد دیواری اتاق

اتاق خواب زن و شوهر باید دارای یک حس و حال گرم و مثبتی باشد و این مسئله مربوط به روحیه و سلیقه همسران است.رنگ‌هایی که برای اتاق خواب به کار می‌رود تاثیر زیادی روی روحیه همسران دارد، به عنوان مثال رنگ‌هایی مانند قرمز و نارنجی  جزء رنگ‌های پر انرژی می‌باشند. البته توجه داشته باشید که اگر این رنگ‌های گرم و تند در طیف گسترده‌ای استفاده شود در طولانی مدت تاثیر منفی روی روحیه افراد می‌گذارد.

شما می‌توانید برای کمد دیواری‌ها و دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر از رنگ‌های آرامش بخش و ملایم استفاده کنید تا فضای اتاق خواب شما یک فضای رویایی و رومانتیک باشد. همچنین شما می‌توانید در کنار این رنگ‌ها، رنگ‌های گرم را نیز به کار ببرید در پس از مدتی فضای اتاق خواب شما دچار یکنواختی نشود.

 

کمد دیواری برای اتاق خواب زوجینطراحی داخلی مدل کمد دیواری اتاق خواب

طراحی بیرونی کمد دیواری شامل درهای کمد می‌باشد که قبل تر نیز اشاه کردیم.

برای انتخاب رنگ طرح بیرونی کمد دیواری باید به دکوراسیون به کار رفته در اتاق خواب توجه کنید. حال نوبت به طراحی داخلی کمد دیواری می‌رسد، طراحی داخل کمد دیواری شامل طبقه بندی‌ها و استفاده از اکسسوری‌ها در کمد می‌باشد.  این طراحی کاربردی به مدل کمد دیورای اتاق خواب شما بستگی دارد و شما می‌توانید هر قسمتی که در نظر دارید را به کمد دیواری خود اضافه کنید.

طبقه بندی درون کمدها با استفاده از متریال‌های مختلف انجام می‌شود و معمولا  نئوپان سفید، ام دی اف سفید و یا ام دی اف براق را به کار می‌برند. همان طور که اشاره کردیم طراحی داخلی کمد دیواری و طبقه بندی داخل کمد به سلیقه شما بستگی دارد و شما می‌توانید به توجه به وسایلی که در اختیار دارید قسمت‌های مختلفی را به کمد دیواری خود اضافه کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید برای قرار دادن اکسسوری‌های خود یک قسمت را به کمد اضافه کنید.

مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر باید به گونه‌ای طراحی شود که بخشی از آن برای خانم و بخش از آن برای آقا ساخته شود. دلیل این امر این است که نوع لباس و وسایل خانم‌ها و آقایان با هم متفاوت است؛ بنابراین باید دو طراحی متفاوت برای آن‌ها انجام شود.

مدل کمد دیواری اتاق خواب

این روزها با توجه به این که اکثر منازل آپارتمانی هستند و دارای فضای کوچکی هستند، اتاق خواب‌ها نیز دارای متراژ کمی هستند. به طور کلی امروزه متراژ خانه‌ها بیش از ۲۰۰ متر نیست به همین دلیل اتاق خواب و سایر قسمت‌های منزل نیز بسیار کوچک می باشد.

وقتی متراژ اتاق خواب شما کم باشد و شما فضای کمی را در اختیار داشته باشید، طراحی دکوراسیون و انتخاب کمد دیواری برای این فضای کوچک نیز کار دشواری است.  اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است شما باید با انتخاب مدل کمد دیواری مناسب بتوانید نظم خاصی را در فضای اتاق خواب ایجاد کنید، در واقع می توان گفت یکی از وسایلی که با منظم شدن و زیبا شدن اتاق خواب زن و شوهر می‌شود، کمد دیواری است.

ممکن است فکر کنید که داشتن یک کمد دیواری کوچک نمی‌تواند نظم و ترتیبی که مد نظر شماست را در اتاق خواب ایجاد کند اما این تفکر اشتباه است. کمد دیواری‌های کوچک یک پارادوس به تمام معنا می‌باشند و شما می‌توانید وسایل زیادی را در آن ها جای دهید.

کمد دیواری‌های کوچک دارای یک بخش ساده بوده که هیچ گونه قفسه‌ای ندارند و دارای یک بخش دیگر هستند که از قفسه‌ها و کشوهای مختلف تشکیل شده است تا شما بتوانید به راحتی تمام وسایل خود را در آن جای دهید. تنها ایرادی که وجود دارد این است که مدل کمد دیواری اتاق خواب زن و شوهر اگر کوچک باشد شما باید بخش کمی را برای زن و مرد در نظر بگیرید و در واقع با کمبود فضا مواجه هستید.

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

 

نتیجه گیری

به طور کلی می‌توان گفت که کمد دیواری‌ها برای اتاق خواب‌های کوچک ساخته شده اند تا بتوان محیط اتاق خواب را دلبازتر و منظم‌تر جلوه داد. بنابراین در اتاق خواب‌های کوچک حتما باید از کمد دیواری‌ها استفاده کنید زیرا باعث می‌شود تا نظم خاصی در فضای اتاق خواب شما حاکم شود.  کمد دیواری‌ها برای اتاق خواب‌های کوچک دارای طرح و مدل‌های متنوعی هستند و انتخاب هر کدام از این مدل‌ها به سلیقه شما بستگی دارد و شما می‌توانید با توجه به فضای اتاق خواب خود کمد دیواری بزرگ یا کوچک را انتخاب کنید. انتخاب مدل کمد دیواری برای اتاق خواب زن و شوهر به سلیقه شما و همسرتان بستگی دارد. باید با توجه به فضای اتاق خواب خود کمدی را انتخاب کنید که بتوانید تمامی وسایل خوود و همسرتان را در آن جای دهید.