فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

فنگ شویی حاصل تفکرات چینی هاست که به دلیل جذابیت و اثر بخشی که دارد، توانسته در سرتاسر دنیا نشر پیدا کند و مورد استقبال قرار بگیرد. فنگ شوی باعث شده تا انرژی‌های مثبت را جذب و به عکس انرژی‌های منفی را کاملا دفع نمایید. گسترده فنگ شویی بیشتر بوده و تنها به یک سری رفتار خلاصه نخواهد شد، افرادی که فنگ شویی را دنبال می‌کنند بایستی یک سری تغییرات در دکوراسیون دالی به وجود بیاورند تا منشا انرژی‌های منفی کاملا دفع شود و به جای آن دارای منشا قدرتمند انرژی مثبت باشیم. ابزار فنگ شویی از خانه و وسایل موجود در آن شروع می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا استفاده از انرژی فنگ شویی در دکوراسیون داخلی را به خوبی تشریح کنیم خواهشمندیم تا در این مطلب ما را همراهی نمایید.

آیا فنگ شویی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی حقیقت دارد؟ -hollysaren.com

آیا فنگ شویی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی حقیقت دارد؟

با وجود این که فنگ شویی در حال حاضر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است، همچنان هستند افرادی که حقیقت فنگ شویی را باور ندارند. ما از فنگ شویی به عنوان یک اطوره و یا اتفاق خارق العاده یاد نمی کنیم، بلکه آن را فرمولاسیونی موفق برشمرده که با پیروی از آن می توان محلول انرژی را به زندگی تزرق کرد. فنگ شویی را فارغ از سیسات و یا مذهب ببینید، این فرمول خاص نشات گرفته از حقائق طبیعت و فطرت پاک انسان است. فنگ شویی بیان می‌کند که انسان در چه محیط‌هایی احیای خوشایند دارد و در چه محیطی رنج و سختی و ناراحتی را به دوش می‌کشد. سپس منشا این انرژی‌ها را شناخته و روی آنان تمرکز کرده است. در ادامه چند قانون طلایی  استفاده از انرژی فنگ شویی در دکوراسیون داخلی را بیان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 قوانین طلایی فنگ شویی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی -hollysaren.com

 قوانین طلایی فنگ شویی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی

  1. فنگ شویی مکان ورودی شما به خانه را مورد بررسی قرار داده است و توصیه می کند که ورودی خانه نباید شلوغ و نامرتب باشند. این مکان بایستی کاملا مرتب باشد و به واسطه چند گل آراسته شده باشد.
  2. یکی دیگر از قوانین فنگ شویی مربوط به مکان نصب آینه است. توصیه شده که آینه نباید در قسمت رودی خانه باشد. در چنین خانههایی تمام انرژی‌های مثبت ورودی در اثر برخورد به آینه بازتاب شده و از خانه خارج خواهند شد.
  3. حمام مکان زدودن آلودگی‌های بدن است. اما نمی‌توان حمام را عاری از آلودکی و میکروب‌ها دانست. از این رو نباید درب حمام باز بماند، زمانی که درب حمام باز است، آلودگی‌ها به همراه انرژی منفی به سمت فضای داخلی ساختمان سرازیر خواهد شد.
  4. همیشه گل‌ها انرژی بخش بوده و موجی از شور و اشتیاق را به اطراف خود منتشر می‌کنند. در فنگ شویی نیز گل تزئینی جایگاه ویژه‌ای داشته و توصیه شده که در تمامی گوشه‌های ساختمان از این گل‌های زیبا، زنده و در عین حال با طراوت قرار دهید. زمانی که گل در گوشه‌های خانه قرار دارد، زنجیری از گل‌های سبز دور تا دور خانه تشکیل خواهد شد که علاوه بر افزایش انرژی مثبت، خانه در حبابی از این نیرو خاص و فوق العاده محصور خواهد شد.
  5. عیب و نقص و یا نشتی آب در خانه نشانه‌ی خوبی نبوده و می تواند بد شانسی ببار بیاورد. این موضوع از نظر فنگ شویی اهمیت زیادی داشته و باید سریعا مشکل ایجاد شده در ساختمان برطرف شود.
  6. اگر ساختمان را به یک درخت تشبیه کنیم، طبقه همکف حکم ریشه درخت را داشته و تمام مواد مغذی و انرژی را به کل درخت یعنی کل ساختمان پخش خواهد کرد. از این بابت طبقه همکف اهمیت بسیار زیادی دارد و باید آن را همیشه مرتب و تمیز نگه داشت. فنگ شویی با هرگونه نا مرتبی و به هم ریختگی مشکل دارد و معتقد است که نامرتبی منشا بزرگی از انرژی‌های منفی است. از این رو همیشه در تلاش است تا این منشا را نابود کند.
  7. اولین موسیقی در جهان در اثر تلفیق چهچه پرندگان در کنار شرشر آب و هیاهوی طبیعت ساخته شده است. فنگ شویی به موسیقی اهمیت داده و آن را ابزاری برای نشر انرژی مثبت می‌داند. بدین جهت توصیه می‌کند تا همیشه موسیقی شاد را در خانه پخش کنید. در همین حین اقدام به جارو کردن و زدودن آلودگی‌های خانه کنید. انجام چند رفتار مثبت در فنگ شویی باعث شده تا تاثیرات به سزایی را مشاهده کنید.
  8. ۵ عنصری که دانمشندان عصر قدیم آنان را تنها عنصر مهم طبیعت برشمرده‌اند، عبارتند از؛ آب، خاک، چوب، فلز و آتش. دکوراسیون داخلی زمانی با فنگ شویی تلفیق خواهد شد که اشیایی در منزل وجود داشته باشند که یادآور این عنصر باشند. به عنوان مثال توصیه شده از عود در خانه استفاده کنید که نمایانگر آتش است.
  9. تصاویری از چهره و یا عکس افراد خانواده را در منزل روی دیوار نصب کنید.خانواده مهم ترین افراد در زندگی هر فردی هستند که باید همیشه از آنان استفاده شود. توصیه شده عکس افراد خانواده را در قیمت شرق، عکس افرادی که نقش حمایتگر را در زندگی شما دارند را در قیمت شمال غرب نصب کنید. هیچ وقت عکس همسرتان را جدای عکس خود به صورت تکنفره قرار ندهید، اتاق نشیمن جای مناسبی برای نصب تصور شما و همسرتان در یک قاب می باشد.
بیشتر بخوانیم  دکوراسیون پذیرایی به سبک مدرن

 

کلام آخر

دکوراسیون داخلی و فنگ شویی رابطه مستقیمی با همدیگر دارند. زمانی شاهد افزایش موج مثبت و روحیه شاد در منزل هستیم که فنگ شویی در دکوراسیون داخلی دخیل شده باشد و از هماهنگی بین وسایل و اشیا بهره مند شوید. استفاده از انرژی فنگ شویی در دکوراسیون داخلی  در تصمیات مهم زندگی و حتی روابط بین افراد اثر گذار خواهد بود. چرا که فنگ شویی سبب آرامش بیشتر در افراد خواهد شد.