کاربرد اتاق نشیمن در منزل -hollysaren.com

کاربرد اتاق نشیمن در منزل

کاربرد اتاق نشیمن در منزل چیست؟ اتاق نشیمن باید بیشترین توجه را در طراحی داخلی به خود جلب کند. درست مانند آشپزخانه خود ساعت ها را در آن سپری می کنید، بنابراین باید برای بسیاری از فعالیت ها مجهز باشد. مبل راحتی برای شب های سینما مهم است، فرش خوب برای بازی با کوچولوها ضروری است و نور مناسب برای جلسات مطالعه آخر شب ضروری است.

ما ایده‌های مورد علاقه‌مان برای اتاق نشیمن را جمع‌آوری کرده‌ایم که سرشار از الهام از طراحی هستند. این اتاق نشیمن مجلل و دوستانه، اگر به دنبال بازسازی هستید، به شما نکاتی را در مورد نحوه چیدمان مجدد فضا یا پیشبرد یک تغییر کامل می دهد. چه با یک اتاق نشیمن کوچک یا یک فضای بزرگ کار می کنید، این ایده های طراحی به شما کمک می کند تا اتاق رویاهای خود را بسازید.

ایده های اتاق نشیمن مدرن و سنتی

به عنوان فضای اصلی سرگرمی در خانه، اتاق نشیمن ایده آل باید راحت و شیک باشد. با انتخاب گسترده ای از مبلمان و وسایل تزئینی اتاق نشیمن، ترکیب و تطبیق قطعات برای ایجاد ظاهری منسجم که هر دو معیار را برآورده می کند دشوار است. در ادامه مقاله کاربرد اتاق نشیمن در منزل چیست؟ ما را تا آخر همراهی کنید.

انواع اتاق نشیمن

اتاق نشیمن سنتی

طراوت و زندگی در هر گوشه از خانه های ایرانی طنین انداز است و مطمئناً همه بینندگان را به وجود خواهد آورد. سبک سنتی ایرانی هنری کهن و بدیع است که به فضای زندگی شما هویت و گرما می بخشد. شاید بتوان گفت مهم ترین چیزی که سبک سنتی ایرانی را از دیگر سبک های طراحی داخلی متمایز می کند صفا و صمیمیت است که این سبک طراحی با خود به همراه دارد.

بیشتر بخوانیم  تفاوت میان دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی

بدون شک دکوراسیون سنتی خانه ما را به یاد لذت های گذشته می اندازد و همین باعث می شود همه ما به این سبک دکوراسیون دلبستگی خاصی داشته باشیم.

از طرفی یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون فعلی خانه مربوط به اتاق نشیمن است که معمولاً محل تجمع بیشتر اعضای خانواده است. اتاق نشیمن سنتی ایرانی می تواند فضایی گرم و صمیمی ایجاد کند و حس خوبی را به شما القا کند.

دکوراسیون سنتی ایرانی مبتنی بر هویت و فرهنگ است و علاوه بر نیازهای مادی به نیازهای روحی و درونی فرد نیز توجه دارد. در ادامه کاربرد اتاق نشیمن در منزل چیست؟ به بررسی دکوراسیون سنتی ایرانی نشیمن می پردازیم. شما می توانید با الهام از این مطلب یک دکوراسیون منحصر به فرد و بدیع برای خود بسازید و از آن لذت ببرید.

اتاق نشیمن سنتی-hollysaren.com

اتاق نشیمن مدرن

امروزه گرایش به سبک طراحی داخلی مدرن رواج یافته است. عموم مردم به این سبک زیبا تمایل نشان می دهند و سعی می کنند دکوراسیون داخلی خود را در این راستا توسعه دهند. اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم، سبک مدرن یک سبک طراحی داخلی است که در آن عمدتاً خطوط صاف را در طراحی فضا می بینیم. اگر شما نیز به این سبک علاقه دارید و قصد دارید دکوراسیون منزل خود را مدرن کنید، با کاربرد اتاق نشیمن در منزل چیست؟ همراه باشید.

همانطور که می دانید اتاق نشیمن مرکز خانه است و بیش از سایر قسمت های خانه مورد توجه قرار می گیرد، بنابراین باید تزیینات فوق العاده جذابی را برای آن در نظر بگیرید. در سال ۲۰۱۸ دکوراتورها برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن ایده های مدرن و لوکسی ارائه کردند که استفاده از آنها فضای نشیمن را بی نهایت زیبا می کند.

در دکوراسیون اتاق نشیمن عواملی مانند نورپردازی مناسب، رنگ مبلمان، کاغذ دیواری شیک، عناصر تزیینی و تزیینی، چیدمان مبل و… اهمیت ویژه ای دارند.

بیشتر بخوانیم  در چه شرایطی برای تغییر کابینت‌ها می‌توان فقط در آن‌ها را عوض کرد؟

اتاق نشیمن مدرن-hollysaren.com

سالن لاکچری

اگر امسال قصد دارید اتاق نشیمن خود را مطابق مد سال تزیین کنید و آن را به سبک اروپایی بچینید، پیشنهاد می کنم به عکس هایی که برای شما گردآوری کرده ایم نگاهی بیندازید، زیرا این نشیمن های شیک توسط دکوراتورهای اروپایی طراحی شده است. می توانید با ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در فضای نشیمن ایده هایی داشته باشید، آنها را بگیرید و خانه خود را مجلل کنید. شما می توانید اتاق نشیمن خود را به سلیقه دکوراتورهای اروپایی با رنگ های منحصر بفرد و خاص مانند مشکی و خاکستری که برای سلیقه های امروزی است تزئین کنید.

نشستن در اتاق نشیمن

صندلی ها مهم ترین نوع مبلمان در اتاق نشیمن هستند. طراحی اتاق نشیمن کلاسیک دارای یک مبل بزرگ در کنار صندلی های برجسته است. این طرح در اکثر فضاها به خوبی عمل می کند و یک فضای راحتی به شکل U ایجاد می کند. سطح مقطع بزرگ یکی دیگر از گزینه های عالی در فضاهای بزرگ است. در اتاق‌های نشیمن کوچک، صندلی‌های عاشقانه ساده بدون در نظر گرفتن فضای کافی، احساس راحتی می‌کنند.

رنگ و سبکی که برای نشیمن انتخاب می کنید به ظاهر اتاق نشیمن شما بستگی دارد. صندلی‌های چرم قهوه‌ای و مبل‌های طرح‌دار حس سنتی دارند، در حالی که کت‌های چرمی مشکی و ملافه‌ها تمیزتر هستند. اگر می خواهید مبل شما در مرکز توجه اتاق باشد، رنگ پررنگی مانند قرمز گیلاسی یا آبی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، می توانید رنگ خود را با صندلی های فانتزی یا بالش های برجسته اضافه کنید.

میزهای اتاق نشیمن

داشتن یک میز در نزدیکی مبل به مهمانان شما این امکان را می دهد که یک فنجان قهوه یا یک لیوان شراب تهیه کنند. میزهای قهوه خوری مستطیلی بلند اندازه مناسبی برای نشستن در مقابل هر مبل استانداردی هستند. میزهای قهوه چوبی در محیط های سنتی عالی به نظر می رسند و میزهای قهوه شیشه ای یا فلزی در محیط های مدرن بهترین کار را دارند.

بیشتر بخوانیم  طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

پس از انتخاب میز قهوه، به دنبال میزهای کناری و کنسول های همسان باشید تا سطح عناصر تزئینی و کاربردی در اتاق را افزایش دهید. همچنین می‌توانید پایه‌های تلویزیون یا مراکز سرگرمی متناسب با جنس یا رنگ میزهای دیگر اتاق را بیابید تا ظاهر را هماهنگ کند.

میزهای اتاق نشیمن-hollysaren.com

دکوراسیون اتاق نشیمن

کاربرد اتاق نشیمن در منزل چیست؟ تزیین اتاق نشیمن چیزی است که واقعاً فضای شما را متحول می کند. انبار سفال صدها فرش، چراغ، بالش، آینه و سایر وسایل تزئینی را در خود جای می دهد که می توانند در فضاهای مدرن یا سنتی برای افزودن رنگ، بافت و سبک استفاده شوند. با این ایده های اتاق نشیمن الهام بگیرید و فضای خود را تازه کنید.

یک نقاشی دیواری بزرگ بوم یا مجموعه ای از آینه های همسان را پشت مبل قرار دهید تا یک دیوار برجسته زیبا ایجاد کنید.

از میز قهوه خود برای نمایش شمع، گیاهان یا کتاب استفاده کنید. همچنین می توانید یک سینی پذیرایی فلزی یا چوبی به میز اضافه کنید که می توان از آن برای نمایش وسایل تزئینی یا سرو نوشیدنی استفاده کرد.

لامپ های زیبا را روی میزهای کناری خود قرار دهید تا نور بیشتری اضافه کنید یا دیوارکوب ها را در نزدیکی قسمت نشیمنگاه نصب کنید.

قفسه های دیواری شناور پر از عکس های خانوادگی را نصب کنید تا به اتاق شخصیت ببخشید و فضایی دنج ایجاد کنید. با گیاهان، گل ها و ساکولنت های واقعی یا مصنوعی، فضای سبز را به کل اتاق اضافه کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن-hollysaren.com

سخن نهایی

کاربرد اتاق نشیمن در منزل چیست؟ اتاق نشیمن یکی از فضاهای مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی خانه است زیرا در این فضا فعالیت های روزمره صورت می گیرد و مرکز اکثر فعالیت هاست و اگر با سبکی مناسب و رنگ های زیبا تزئین شود، افزایش می یابد. کارایی محیط و باعث ایجاد آرامش در فضا می شود.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *