رابطه فنگ شویی و طراحی دکوراسیون داخلی

رابطه فنگ شویی و طراحی دکوراسیون داخلی

خانه همه مطمئن ترین و اصلی ترین منبع آرامش اوست. بنابراین، برای داشتن خانه ای که مایه آرامش شما و خانواده باشد، باید چندین قدم بردارید. دکوراسیون منزل یکی از اصلی ترین مواردی است که در این میان نقش بسیار مهمی دارد.

 

یکی از کاربردهای اصلی فنگ شویی دکوراسیون منزل است که شامل چیدمان کلی وسایل، رنگ های مورد استفاده، استفاده از لوازم خاص خاص مانند گلدان و آینه و یا محل قرارگیری آنها می باشد.

 

اگرچه برای بسیاری از ما اجرای همه یا اکثر قوانین فنگ شویی امکان پذیر نیست، اما به کارگیری برخی مفاهیم اصلی آن به ما کمک می کند تا انرژی مثبت را به خانه خود بیاوریم و در آرامش خانواده موثر باشیم. در ادامه این مقاله، رابطه فنگ شویی و طراحی دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

 

 

فنگ شویی چیست؟

 

نصب کاغذ دیواری با نصاب حرفه ای هزینه بر است، اما تا زمانی که ندانید چه نوع کاغذ دیواری را روی چه دیواری نصب کنید، نباید کاغذ دیواری خود را تغییر دهید. در مورد فنگ شویی نیز وضعیت به همین صورت است،

 

در واقع بهتر است ابتدا اصول اولیه فنگ شویی را بدانید و سپس دکوراسیون داخلی را تغییر دهید. در فنگ شویی هدف ایجاد تعادل بین انسان و اشیاء در محیط است. فنگ به معنای باد و شستشو به معنای آب است. فنگ شویی به این معنی است که هر شی در جای خود قرار دارد. به این ترتیب انرژی مثبت و سازنده در فضا به گردش در می آید و هر روز شاهد اتفاقات خوب و خوشایندی خواهید بود. در زیر به رابطه فنگ شویی و طراحی دکوراسیون داخلی را یادآوری می کنیم.

بیشتر بخوانیم  بهترین طراحی داخلی برای مکان اداری

فنگ شویی چیست؟اصول فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

 

آیا تا به حال هنگام ورود به خانه یکی از عزیزان احساس خوبی داشته اید؟ آیا شنیده اید که برخی افراد با تغییر محل سکونت ناگهان وضعیت اقتصادی خود را تغییر دادند؟ طرفداران فنگ شویی معتقدند که بسیاری از پیشرفت ها مربوط به دستگاه های موجود در محیط است. به این ترتیب تجهیزات باید به گونه ای چیده شوند که انرژی را مسدود نکنند.

 

بنابراین به نظر می رسد دکوراسیون داخلی آپارتمان به دلیل بسته بودن فضای بیشتر از دکوراسیون بیرونی اهمیت دارد و بر روحیه افراد تاثیر می گذارد. برای تغییر دکوراسیون و بازسازی آپارتمان بر اساس فنگ شویی، نیازی به صرف هزینه های زیادی نیست، اما قطعا به صبر و حوصله زیادی نیاز دارید. تغییرات را با ورودی خانه شروع می کنیم:

 

طراحی ورودی خانه

 

ورودی مهم ترین مکان در رابطه فنگ شویی و طراحی دکوراسیون داخلی است. ورودی شلوغ یا تاریک احساس ناخوشایندی ایجاد می کند. طراحی یک ورودی مناسب ساده ترین راه برای جذب (انرژی مثبت) در داخل است. سالن ورودی نباید بهم ریخته باشد، همه چیزهای اضافی را از این فضا حذف کنید. ورودی را با جاکفشی، آینه، کمد لباس و غیره سازماندهی کنید.

 

نور ورودی بسیار مهم است، اگر نور طبیعی وجود ندارد، حتما از نور مصنوعی برای روشنایی ورودی استفاده کنید. نکته مهم دیگر، نصب آینه در جلوی در ورودی خانه خلاف قوانین فنگ شویی است. طبق قوانین فنگ شویی، آینه انرژی های خوبی را در خارج از خانه منعکس می کند و نباید جلوی درب ورودی نصب شود.

بیشتر بخوانیم  نوسازی تاسیسات منزل

طراحی ورودی خانهفنگ شویی و منظره شگفت انگیز

 

اتاق خواب فنگ شویی حس راحتی و امنیت را به شما می دهد. قرار دادن یک اثر هنری در بالا یا قرار دادن یک وسیله نورپردازی خاص در بالای وسایل دیگر باعث می شود چشم ها به سمت بالا نگاه کنند که به عنوان یکی از روش های ایجاد حس مثبت شناخته می شود.

 

اگر فضای شما برای یک اثر هنری مناسب نیست، می توانید از هر شی زیبایی که توجه شما را جلب می کند، استفاده کنید، مانند تزئین بالای پنجره یا نصب یک شی به سقف.

 

فنگ شویی در طراحی داخلی آشپزخانه

 

محل اجاق گاز (اجاق گاز یا مایکروفر) نباید جلوی درب ورودی، حمام یا اتاق خواب باشد.

 

اجاق گاز باید همیشه تمیز باشد

 

وسایل خراب انرژی منفی دارند و نباید در آشپزخانه باشند

 

لوله های فاضلاب و کف نمک نباید قابل مشاهده باشند

 

فضای آشپزخانه باید با نور پر شود تا انرژی جذب شود

 

فنگ شویی در طراحی داخلی اتاق خواب

 

تخت نقطه عطف طراحی در اتاق خواب فنگ شویی است. همه وسایل و تجهیزات باید مطابق با تخت چیده شوند

 

قرار دادن تخت در مقابل درب ورودی صحیح نیست، اما فرد باید بتواند در هنگام دراز کشیدن درب جلو را ببیند.

 

برای القای احساس امنیت، ترجیحاً سر تخت به دیوار ثابت شود

 

 

دکوراسیون حمام بر اساس اصول فنگ شویی

 

توالت ها جریان چی منفی تولید می کنند و نباید قابل مشاهده باشند

 

درب توالت و حمام نباید جلوی آشپزخانه، درب ورودی یا اتاق نشیمن باز شود

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون داخلی خانه عروس

 

حمام باید نور کافی و تهویه مناسب داشته باشد

 

شیرها و لوله ها نباید چکه کنند یا نشت کنند

 

 

سخن نهایی

 

حتما نام رابطه فنگ شویی و طراحی دکوراسیون داخلی را شنیده اید. اما آیا تا به حال به معنای فنگ شویی و اینکه چگونه بر هر جنبه از زندگی شما تأثیر می گذارد فکر کرده اید؟ چگونه با پیروی از اصول ساده انرژی را در زندگی خود به گردش درآورید و با تجهیز و تزیین منزل خود بر اساس اصول فنگ شویی به سمت خوشبختی و موفقیت پیشرفت کنید؟

سخن نهایی

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *