دکوراسیون پذیرایی کوچک-وب سایت هالی سرن
09
تیر

دکوراسیون پذیرایی کوچک

بهترین دکوراسیون برای پذیرایی‌های کوچک می‌تواند دغدغه کسانی که خانه کوچکی دارند باشد، دکوراسیون پذیرایی نمادی از سلیقه، فرهنگ و شخصیت شما می‌باشد. همچنین اتاق پذیرایی مهم‌ترین مکان خانه است اگر شما از فضای کنونی منزلتان خسته شده اید و به دنبال تغییر بسیاری هستید می‌توانید ما را در این مقاله همراه کنید تا مطالبی درباره دکوراسیون پذیرایی کوچک خدمت شما عزیزان قرار دهیم ما را با نظراتتون حمایت کنید.

دکوراسیون پذیرایی کوچک-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی کوچک

ایده های جذاب برای دکوراسیون پذیرایی کوچک

ایده های جذاب برای دکوراسیون پذیرایی کوچک-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی کوچک

در این قسمت ما به شما ایده‌های دکوراسیون پذیرایی جذاب که جدیدترین مدل‌ها هستند را آماده کرده‌ایم که شما می‌توانید با استفاده از هر کدام از ایده‌ها که ما به شما می‌دهیم منزل خودتان را زیباتر بسازید پس ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید.

دیوارهای پذیرایی تان رنگ شده باشد یا دیوارپوش داشته باشد فرقی ندارد یعنی چه دیوار شما رنگ سفید باشد چه کاغذ دیواری داشته باشد کاملاً بسته به سلیقه شما است. در دکوراسیون پذیرایی کوچک دیوارها نقش مهمی دارد و رنگ آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد؛ شما باید بدانید که اگر دیوارهایتان رنگ‌های متوالی و درست انتخاب نشده باشد می‌تواند فضا را زشت نشان دهد پس فراموش نکنید که رنگ یا کاغذ دیواری را حتماً با لوازم های دیگر پذیرایی ست کنید.

سبک دکوراسیون شما که کلاسیک باشد یا مدرن فرقی ندارد! پیشنهاد ما به شما این است که دیوار پشت تلویزیون را کمی متفاوت با سایر دیوارها طراحی کنید این کار توجه همه را به تمامی تلویزیون و لوازم صوتی جذب می‌کند، اگر دیوار ساده باشد تعادل خوبی در فضا ایجاد نمی‌کند شما می‌توانید برای پشت تلویزیون از ایده‌های دیوار آجر نما دیوار پوش‌های آجری، دیوارپوش سنگی، دیوارپوش چوبی، انواع کاغذ دیواری و انواع رنگ‌ها و همچنین تزیین با استفاده از شلف قاب عکس یا تابلو همچنین می‌توانید شما تلویزیون را بر دیواری که شومینه در پایین آن قرار گرفته است نصب کنید به نظر ما ایده بسیار خوبی است.

اهمیت کفپوش از اهمیت دیوارپوش کمتر نیست! پس باید نکاتی را در مورد کفپوش بدانید: که هماهنگی‌های لازم را در سالن پذیرایی ایجاد کنید منظور از هماهنگی رنگ فرش نیست بلکه مدل آن است که کلاسیک یا مدرن است هم شامل می‌شود شما می‌توانید از انواع کفپوش‌های پارکت‌های چوبی، پارکت سنگی و یا سرامیک استفاده کنید تا فضا را جذاب تر نشان دهید.

همان‌طور که می‌دانید امروزه شومینه بسیار مدرن است و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است اما اگر شما این امکان را در داخل ساختمان ندارید می‌توانید با استفاده از متریال‌های خاص تغییرات خوبی در جهت مدرن مدرن‌تر شدن شومینه استفاده کنید.

طراحی آشپزخانه، خانه های کوچک

طراحی آشپزخانه، خانه های کوچک-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی کوچک

طراحی آشپزخانه که امروز کاربرد زیاد دارد رویکرد متفاوتی نسبت به قبل دارد، اگر در زمان گذشته آشپزخانه محلی برای غذا پختن بود امروزه نقش متفاوتی پیدا کرده و در واقع نقش بسیاری در دکوراسیون منزل دارد. آشپزخانه علاوه بر اینکه شما می‌توانید غذا را در آن‌جا طبخ کنید همچنین محلی برای نشستن اعضای خانواده می‌باشد که بسیاری از خانواده‌ها در آشپزخانه میز ناهار خوری قرار داده اند. شما می‌توانید زیر پنجره سینک ظرفشویی قرار دهید این کار حس خوبی را به شما می‌دهد زمانی که شما در حال شستشوی ظروف هستید می‌توانید نمایی زیبا از پنجره قابل مشاهده است را ببینید که بسیار آرام بخش است. این ها باید با ارتفاع پنجره را در نظر بگیرد که حواستان به پنجره ارتفاع مناسب باشد از شیراز آب‌های زیبا استفاده کنید تا دکور زیباتر شود. در خانه همه افراد یک سری ظروف وجود دارد که نیاز نیست همیشه در دستتان باشد می‌توانید آن‎‌ها را در کابینت‌های سمت پایین پنجره قرار دهید تا در زمان های مناسب از آن استفاده کنید، برای همین می توانید کامل در نظر بگیرید و چیدن قابلمه که به آن لازم دارید وسایل تزیینی باشد که به کارتان می‌آید.

یکی دیگر از مدل‌ها که می‌توانید آن استفاده کنید اجاق گاز زیر پنجره می‌باشد قرار دادن اجاق گاز در زیر پنجره که شما هنگام پختن غذا از نظر که از پنجره می‌شود لذت ببرید و آشپزی را با آرامش انجام دهید این کار باید دقت کافی داشته باشید که جلو پنجره می‌گیرد یا اجاق گاز رومیزی استفاده کنید بهتر از یک طراح حرفه‌ای کمک بگیرید پنجره از کنید نباید در قسمت بالا کابینت اجرا کنید اما می‌توانید با کمی خلاقیت این کار را به خوبی انجام دهید به خاطره می‌تواند از کابینت های شفاف استفاده کنیم که پشت آنها به شدت شیشه‌ای را نمی‌پوشاند علاوه بر آن این موضوع کمک می‌کند که بتوانید از کابینت استفاده کنید از منظره بیرون هم لذت ببرید و نهایت استفاده را کنید.

یکی دیگر از بهترین طراحی های آشپزخانه، طراحی آشپزخانه به شکل L  می‌باشد، در این نوع طراحی آشپزخانه اتاق نشیمن در امتداد هم قرار دارند و به هم وصل می‌شوند پس در نتیجه باعث می‌شود که سالن نشیمن بزرگتر به نظر برسد! اگر شما پذیرایی کوچکی دارید می‌توانید با استفاده از این طراحی آشپزخانه، فضا را بزرگتر نشان دهید. در طراحی این آشپزخانه از یک دیوار بلند و یک دیوار کوتاه تر که به هم وصل شدن از آن استفاده می‌شود. اگر شما این آشپزخانه را به درستی طراحی کنید می‌توانید فضای مناسبی را برای آشپزخانه و فعالیت‌های مختلف مهیا کنید؛ همچنین در این نوع از طراحی می‌توانید هر مدل که دوست دارید چیدمان انجام دهید یک نکته بسیار مهم این است که در طراحی آشپزخانه  مدل L  نمی‌توانید کابینت جزیره‌ای قرار دهید.

نحوه چیدمان مبلمان

نحوه چیدمان مبلمان-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی کوچک

مبل های پذیرایی های کوچک، مبل هایی به شکل ال است. این مبل به دلیل فرم زیبایی که دارد فضای گوشه‌ای  را می‌گیرد و شما می‌توانید از آن‌ها به صورت متصل یا جدا جدا استفاده کنید. شما نباید در فضای کوچک خانه مبل‌‌های سلطنتی و بزرگ قرار دهید شما باید از وسایل هایی که حجم کمتری از فضا را اشغال می‌کنند را خریداری کنید.