دکوراسیون دفتر کار کم هزینه-hollysaren.com
19
تیر

دکوراسیون دفتر کار کم هزینه

در سال‌های اخیر، توجه‌ها به طراحی و دکوراسیون دفتر کار و محیط  اداری معطوف شده است. بسیاری از افراد می‌خواهند دکوراسیون دفتر خود را تغییر دهند زیرا صرفاً تنظیم داخلی و تجهیزات باعث تغییر انگیزه و بهره‌وری کارکنان می‌شود. تغییر طراحی و دکوراسیون دفتر کار مبلغ مشخصی را اختصاص می‌دهد، اما می‌توان با کمی هوشمندی هزینه را کاهش داد. در این مقاله به نحوه کاهش هزینه ها در دکوراسیون دفتر کار می‌پردازیم.

 

دکوراسیون دفتر کار چیست؟

طراحی و دکوراسیون دفتر به معنای واقعی کلمه طراحی کل دفتر است. زمانی که دفتر تازه ساخته یا تغییر مکان می‌دهد، رنگ سازمانی منعکس می‌شود و طراحی حس وحدت خاصی به کار داخلی می‌دهد.

از آنجایی که هدف از طراحی و دکوراسیون دفتر کار ایجاد فضایی برای افرادی است که وقت خود را در دفتر می‌گذرانند، بر انگیزه کارکنان و اولین برداشت مشتریان نیز تأثیر می‌گذارد. همچنین برای بازسازی داخلی ایده آل است زیرا چیدمان کارآمد و همچنین چیدمان مبلمان اداری را در نظر می‌گیرد. تعداد شرکت‌هایی که به طراحی اداری توجه می کنند سال به سال در حال افزایش است که از جمله آنها می توان به افزایش راندمان کاری، بهره‌وری و ارتقای خلاقیت اشاره کرد.

تاثیر دکوراسیون دفتر کار-hollysaren.com
دکوراسیون دفتر کار کم هزینه

تاثیر دکوراسیون دفتر کار

اگرچه دکوراسیون و  طراحی دفتر هزینه دارد، اما گفته می‌شود که در افزایش انگیزه کارکنان و بهبود عملکرد و بهره‌وری موثر است.دفتر همچنین مکانی برای بیان نگرش و فرهنگ شرکت است، بنابراین بسته به طراحی، می‌توانید در هنگام نمایش رسانه‌ها، اثر برندسازی را انتظار داشته باشید. همانطور که متخصصین می‌گویند: “تصویر اول برای مردم مهم است”، تصویر یک شرکت بسته به اولین برداشت از دفتر تا حد زیادی تغییر می‌کند. بازدیدکنندگان باید تحت تأثیر دفاتر با طراحی خوب و ورودی‌های دلپذیر قرار بگیرند.

علاوه بر این، گفته می‌شود طراحی دفتر کار در جلوگیری از جابجایی کارکنان عالی و ترویج جذب نیروی انسانی جدید تأثیر دارد. می‌توان گفت که طراحی دفتر در حال حاضر نقش مهمی را به عنوان نوعی استراتژی تجاری ایفا می‌کند.

هزینه طراحی و دکوراسیون دفتر کار-hollysaren.com
دکوراسیون دفتر کار کم هزینه

هزینه طراحی و دکوراسیون دفتر کار

طراحی و دکوراسیون دفتر کار بر اساس هدف و نیازهای شما چون هزینه‌های طراحی چیدمان، هزینه های ساخت و ساز داخلی و هزینه‌های ساخت ارتباطات قیمت‌های مختلفی را به خود اختصاص می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید که قیمت بازار طراحی دفتر بسته به میزان برون سپاری شما از طراحی تا ساخت، بسیار تغییر خواهد کرد. هزینه بسته به تفاوت جزئی در حجم درخواست متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این، با افزایش مقیاس شروع، هزینه‌های نیروی کار مورد نیاز برای کار‌های داخلی، مواد، مبلمان اداری مورد استفاده برای چیدمان و غیره افزایش می‌یابد، بنابراین قیمت بازار فقط یک راهنما است.بسته به تغییراتی که در دفتر کار فعلی خود ایجاد می‌کنید، هزینه متفاوت خواهد بود. هنگام برآورد دکوراسیون دفتر کار، بررسی جزئیات هزینه‌های طراحی، هزینه‌های مربوط به ساخت و ساز و سایر هزینه‌ها مانند مبلمان اداری مهم است.

نحوه کاهش هزینه دکوراسیون دفتر کار

هنگام در نظر گرفتن چیدمان و طراحی داخلی، می‌توان هزینه‌های مربوط به هزینه دکوراسیون را کاهش داد. با این حال، اگر برای کاهش هزینه‌ها زیاده روی کنید، ممکن است به دفتری دست پیدا کنید که از ایده‌آل فاصله زیادی دارد. اگر هدف خاصی مانند بهبود بهره‌وری دارید، مهم است که از یک متخصص بخواهید تا اثر را دریافت کند.

 

علاوه بر طراحی دفتر، توجه به مناطقی که تصویر شرکت  به طور مستقیم در آنها منعکس می‌شود نیز مهم است. هر چه بیشتر به طرح پایبند باشید، هزینه آن بیشتر می‌شود، اما باید چهره شرکت را سرمایه‌گذاری در نظر گرفت و آن را تقسیم کرد.

نکاتی برای کاهش هزینه دکوراسیون دفتر کار-hollysaren.com

نکاتی برای کاهش هزینه دکوراسیون دفتر کار

با به کارگیری برخی از نکات می‌توانید دکوراسیون دفتر کار کم هزینه را داشته باشید . از اینجا به معرفی نکاتی برای کاهش هزینه‌ها می پردازیم. درجه مواد را کنترل کنید اگر می خواهید هزینه‌های طراحی دفتر خود را پایین نگه دارید، ابتدا به درجه متریال نگاه کنید.به عنوان مثال، هزینه معمولی مواد کفپوش مانند فرش و پارچه است، اما می توان با استفاده از اقلام ارزان قیمت هزینه را کاهش داد.

مواد و طرح‌هایی مانند میز‌های پذیرایی مستقیماً با تصویر شرکت مرتبط هستند، اما اگر در مورد آن خیلی خاص باشید، هزینه‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، اگر می خواهید هزینه‌های  طراحی دفتر را کاهش دهید، توصیه می شود با حفظ حس یکپارچگی و در عین حال سرکوب درجه کلی مواد، هزینه‌ها را کاهش دهید.

سفارش مبلمان

هزینه دکوراسیون اداری شامل انتخاب مبلمان اداری می‌باشد.

البته مبلمان اداری برای ایجاد حس وحدت در طراحی اداری ضروری است. برخی از شرکت‌های طراحی ممکن است اصرار داشته باشند که طراحی کامل است،با این حال، اگر آن را به حال خود رها کنید، این احتمال وجود دارد که هزینه‌هایی مانند حق انتخاب و کارگزاری افزایش یابد.

بنابراین، اگر می خواهید هزینه‌ها را کاهش دهید، می‌توانید مبلمان اداری را خودتان سفارش دهید.اگر مبلمان اداری مستعمل را با تاکید بر عملکرد انتخاب کنید، می توانید هزینه مبلمان خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

علاوه بر این، اگر مبلمان را به تولید‌کننده سفارش دهید، می توانید تا حدودی قیمت را کاهش دهید که این مزیت تسهیل مدیریت هزینه‌های آینده است. اگر می‌خواهید هزینه طراحی اداری را کاهش دهید، لطفا خودتان مبلمان اداری را انتخاب کنید.

دفتر کار جداگانه یا گروهی

در برخی موارد می‌توان هزینه طراحی دفتر را با جداسازی محل کار کاهش داد.

از آنجایی که هر شرکت دارای زمینه‌های تخصصی متفاوتی است، ممکن است مکان‌هایی وجود داشته باشد که بتوان با استفاده از یک مسیر منحصر به فرد هزینه را کمتر از حد معمول نگه داشت. علاوه بر این موارد زیادی وجود دارد که با جداسازی پیمانکاران می‌توان به کاهش کلی هزینه دست یافت.

برعکس، استفاده از یک سرویس یک مرحله‌ای نیز ایده خوبی است که به شما امکان می‌دهد همه چیز را به یکباره برون سپاری کنید. در برخی موارد، هزینه کل را می‌توان  با محدود کردن تعداد پنجره‌ها به یک کاهش داد. تصمیم بگیرید که آیا کارمندان دفتر را با توجه به مهارت‌های مسئول و جهت شرکت خود جدا کنید یا گروه‌بندی کنید.

در پایان برای پایین  نگه داشتن هزینه‌های طراحی دفتر خود، مهم است که از چندین شرکت طراحی و ساخت و ساز اداری قیمت بگیرید.