کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه علاوه بر داشتن سرویس خواب مناسب  و ایده آل باید دارای یک کمد دیواری مناسب و متناسب با نیاز فرزند شما باشد. فرزندان شما در اتاق خواب خود باید کمد دیواری مناسب را داشته باشند تا بتوانند تمامی وسایل خود را در آن جای دهند. دختران معمولا بیشتر از پسران وسایل و لباس دارند بنابراین کمد دیواری اتاق خواب دخترانه باید مجهزتر بوده و از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده‌باشد.ما در این مقاله قصد داریم شما را با کمد دیواری اتاق خواب دخترانه و مناسب‌ترین کمد برای اتاق خواب دخترانه آشنا کنیم تا بتوانید یک کمد دیواری مناسب برای فرزند خود انتخاب کنید.

کمد دیواری اتاق خواب فرزند شما باید با توجه به نیازهای او طراحی شود. اولین موضوع برای سفارش کمد دیواری، جنسیت فرزند شما می‌باشد، همان طورکه گفته‌شد کمد دیواری اتاق خواب دخترانه باید فضای بیشتری برای نگهداری لباس‌ها باشد و یا دارای بخش‌هایی برای نگهداری اکسسوری باشد.

در صورتی که اتاق خواب فرزند شما دارای فضای کمی باشد و متراژ آن کم باشد باید بتوانید از فضا بهترین استفاده داشته باشید. به عبات دیگر باید گفت که کمددیواری یکی از مهم‌ترین بخش‌های اتاق خواب است.اگر اتاق خواب فرزند شما کمد دیواری نداشته باشد فضای اتاق بسیار بهم ریخته خواهد بود.

کمد دیواری دخترانه سفید

کمد دیواری دخترانه سفید یکی از انتخاب‌های محبوب برای تزئین اتاق دخترانه است. این نوع کمد دیواری با طراحی شیک و رنگ سفید، به اتاقخترانه‌ای ظاهری زیبا و مدرن میبخشد. این کمد دیواری علاوه بر ظاهر زیبا، قابلیت ارائهضای مناسب برای ذخیره و سازماندهی لباسها و وسایل دیگر را نیزاراست.

طراحی داخلی کمد دیواری دخترانه سفید معمولاً شامل قفسه‌ها، آویزها و در برخی موارد، جاکفشی‌ها است. این قسمتها به صورت منظم و سازمان‌یافته طراحی شده‌اند تا به دختران کمک کنند تا لباسها و وسایل خود را به راحتی پیدا کنند.

کمد دیواری دخترانه سفید به دلیل رنگ سفید خود،حساس فضای بزرگتر و روشنتری به اتاق می‌بخشد. همچنین، این رنگ مناسبی است که با تمامی رنگ‌های دیگر در دکوراسیون اتاقخترانه سازگاریاشته باشد.

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون داخلی پذیرایی

بنابراین، اگر شما نیز به دنبال یک کمد دیواری زیبا و عملی برای اتاق دخترانه خود هستید، کمد دیواری دخترانه سفید را به عنوان یک گزینه مطلوب در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : بازسازی ساختمان

انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب

همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم کمد دیواری یکی از مهم‌ترین بخش‌های اتاق خواب دخترانه است. قبل از انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید یک کمد دیواری زیبا سفارش دهید.

یکی از مهم‌ترین پارامترها برای انتخاب کمد دیواری، توجه به متراز اتاق خواب است. اگر فضای اتاق خواب فرزند شما کوچک است باید یک کمد دیواری کوچک و مناسب را انتخاب کنید.

مورد بعدی توجه به سبک اتاق خواب و سرویس های خواب به کار رفته در اتاق است و پس از آن یک کمد دیواری را با توجه به دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کنید، به علاوه باید نیازهای فرزند خود را در نظر بگیرید و با توجه به علایق او کمد دیواری انتخاب کنید.

بهتر است بدانید امروزه با توجه به این تمامی صنایع دچار تغییر شده‌اند، طراحی کمد دیواری نیز دارای دچار تغییرات شده و انواع طرح‌های مختلف و رنگ‌های مختلفی دارد که شما باید با توجه به سلیقه خود کمد دیواری مورد نظر خود را انتخاب کنید. تفاوتی نمی‌کند که شما برای کمد دیواری اتاق دخترانه طرح اسپرت یا عروسکی را انتخاب می‌کنید تنها برای سفارش باید این کار را به کسی بسپارید که تجربه کافی در این زمینه دارد.

زمانی که قصد دارید برای دختر خود کمد دیواری انتخاب کنید باید به دختر بودن او توجه کنید. بنابراین باید فضایی را برای لباس‌های بلند، لباس‌های مجلسی، لباس‌های مهمونی، انواع کفش‌های او، اکسسوری‌ها، فضایی برای کیف  و سایر وسایل او در نظر بگیرید.

انتخاب کمد دیواری برای اتاق خوابانواع کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه

همان طورکه گفته‌شد کمد دیواری دارای انواع مختلفی می‌باشد که عبارت اند از کمد دیواری‌های آینه دار، کشویی، کمد دیواری تو کار، کمد دیواری در اطراف پنجره، کمد دیواری جدا کننده اتاق یا دیوارهای جدا کننده و کمد دیواری افقی همراه با تغییر هدبورد تخت خواب.

بیشتر بخوانیم  آشپزخانه کوچک 

کمد دیواری ریلی

یکی از کمد دیواری‌هایی که برای اتاق خواب دخترانه مناسب می باشد و جزء پر فروش‌ترین کمدها می‌باشد، کمد دیواری ریلی است. کمد دیواری ریلی برای تمام اتاق خواب‌ها مناسب است و برای اتاق خواب‌هایی که دارای فضایی کمی هستند، یک گزینه مناسب است.

این کمد دیواری‌ها برای باز و بسته شدن به فضای زیادی نیاز ندارند و در واقع جزء کمد دیواری‌های مدرن می باشد. از آن جایی که امروزه اکثر اتاق خواب‌ها دارای فضای کمی هستند بنابرای بهتر است برای انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه یک کمد دیواری ریلی انتخاب کنید.

نکته قابل توجه‌ای که باید به ان توجه کنید این است که نمی‌توانید این کمد دیواری‌ها را برای زیر پله و یا فضاه‌های شیب دار استفاده کنید. کمد دیواری‌های ریلی به دو صورت قاب دار و با درب آینه ای هستند و یا درب‌های آن‌ها شیشه‌ای یا مات می باشد، البته سعی کنید از شیشه‌های مات استفاده کنید تا وسایل موجود در کمد مشخص نباشد.

کمد دیواری آینه‌ای

از دیگر انواع کمد دیواری‌ها، کمد دیواری آینه‌ای است. برای استفاده از این کمد دیواری‌ها می توانید از ترکیب آینه درون کمد دیواری نیز استفاده کنید و افقی یا عمودی بودن آن را باید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. با توجه به این دختران معمولا خاص پسند هستند بنابراین می توانید برای اتاق خواب آن‌ها از کمد دیواری ریلی آینه دار نیز استفاده کنید. اگر  کمد دیواری دارای آینه باشد باعث می‌شود تا اتاق خواب شما بزرگ تر نشان داده‌شود.

کمد دیواری آینه‌ای از انواع کمد دیواری‌هایی است که خود مدل‌های مختلفی دارد. اگر اتاق خواب فرزند شما یک دکوراسیون ساده دارد می توانید از مدل‌های آینه دار طرح دار بهره ببرید. از دیگر مدل‌های آن کمد دیواری با آینه نوار می‌باشد.

کمد دیواری شیشه‌ای

کمد دیواری‌های شیشه ای سفارشی هستند و با توجه به سلیقه شما ساخته می‌شوند. شیشه‌هایی  که برای ساخت این نوع کمدها به کار می‌رود شیشه‌های ضد خش می‌باشند که این شیشه‌ها در برابر ضربه و وزن بسیار مقاوم هستند. این شیشه‌ها  روی درب کمد قرار داده می شوند و کاملا استاندارد می‌باشند.

بیشتر بخوانیم  طرح کمد دیواری جادار برای اتاق خواب

این نوع کمد دیواری ها طرفداران خاص خود را دارد  و به دلیل این که تمام وسایل درون کمد دیواری مشخص می باشد برای اتاق  دخترانه گزینه مناسبی نیست. البته برای کمد دیواری اتاق خواب دخترانه می توانید از شیشه مات برای کمد استفاده کنید.

کمد دیواری لولایی

کمد دیواری لولایی از کمدهایی است که برای اتاق خواب‌هایی که دارای فضای بزرگی هستند، مناسب است. این نوع از کمد حالت عادی باز شو درب است. این نوع کمد مناسب اتاقی است که فضای کافی برای باز و بسته شدن درها را داشته باشد.

کمد دیواری ترکیبی

کمد دیواری ترکیبی همان طور که از نامش پیداست ترکیبی بوده و ترکیبی از دو کمد دیواری لولایی و ریلی است. این کمد دیواری به هم متصل است و به صورت ریلی بوده اما با لولا به هم متصل شده است.

رنگ کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه

رنگ کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه

رنگ کمد دیواری اتاق خواب دخترانه یک مسئله مهم است. برای اتاق خواب دخترانه بهتر است از برای رنگ کمد دیواری رنگی را انتخاب کنید که برای دختران مناسب است و یا دارای طرح های دخترانه است. یکی از رنگ‌های پر طرفدار برای کمد دیواری اتاق خواب دخترانه رنگ صورتی است که اکثر دختران از آن استفاده می‌کنند.
البته شما نیز می‌توانید از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید و یا از ترکیب رنگ‌ها بهره مند شوید. همان‌طورکه قبل تر نیز گفته‌شد برای انتخاب رنگ کمد دیواری باید آن را با توجه به دکوراسیونی که برای اتاق خواب استفاده کرده‌اید، انتخاب کنید.

 

کمد در دکوراسیون اتاقنتیجه گیری

کمد دیواری اتاق دخترانه یکی ابزاری است که دختران به طرح و رنگ آن توجه زیادی دارند. معمولا دختران کمد دیواری را می‌پسندد که دارای بخش‌های مختلف باشد تا بتوانند تمام وسایل خود را جای دهند. برای انتخاب کمد دیواری برای اتاق دختران خود بخش‌های مختلف از جمله کشوهای مختلف را در نظر بگیرید. تا بتوانند  علاوه بر لباس‌های وسایل دیگ مانند کفش را در آن جای دهند.