مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

یکی از اصلی‌ترین تجهیزات برای اتاق خواب که در زیبایی اتاق تاثیر زیادی دارد، مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه است. در واقع می‌توان گفت امروزه کمد دیواری‌ها یکی از اجزای جدا نشدنی اتاق خواب است و شما می‌توانید تمام ابزار و وسایل خود را در آن قرار دهید.

همان طور که گفته شد کمد دیواری‌ها علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی و نظم  خاصی را به فضای اتاق خواب می‌بخشند به همین دلیل شما باید با توجه به دکوراسیون به کار رفته در اتاق خواب، کمد دیواری را انتخاب کنید. هر چقدر مدل کمد دیواری شما با سبک دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد، جلوه فضای اتاق خواب زیباتر خواهد بود. برای اتاق خواب هر فردی باید دکوراسیون و دیزاین آن را مطابق سلیقه و جنسیت او طراحی کنید. برای مثال برای اتاق خواب دخترانه باید کمد دیواری و دیزاین آن کاملا دخترانه باشد، ما در این مطالب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین کمد دیواری را برای اتاق خواب دختر خود انتخاب کنید.

مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

همان طور که همه ما می‌دانیم دنیای یک دختر پر از فانتزی‌های زیبا است و هر  یک از این فانتزی‌ها برای آن‌ها بسیار ارزشمند می‌باشد پس آن‌ها سعی می‌کنند تا از وسایل و لباس‌هایی که به آن‌ها احساس تعلق خاطر دارند به خوبی مراقبت کنند تا بتوانند در طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنند.

از آن جایی که خانم‌ها معمولا از آقایان خوش سلیقه‌تر هستند، می‌توانند بهترین دیزاین و وسایل را برای دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنند. اتاق خواب یک دختر جای آرامش و استراحت او می‌باشد بنابراین یک دختر سعی می‌کند یک اتاق خواب مرتب و منظم داشته باشد.

بیشتر بخوانیم  ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب

شما با وارد شدن به اتاق خواب یک دختر قطعا از مرتب بودن آن لذت خواهید برد، موضوعی که به ندرت در اتاق پسران می‌توانید پیدا کنید. تمامی وسایل استفاده شده در اتاق یک دختر به خوبی با هم هماهنگ و ست شده‌اند.

یکی از زیبایی‌هایی که در هر اتاق خوابی می‌توانید پیدا کنید، کمد دیواری است. این وسیله تنها برای چیدن لباس‌ها وسایل نیست و می‌توان گفت اصلی‌ترین ابزار برای دکوراسیون اتاق خواب است. کمد دیواری‌ها بخش زیادی از اتاق خواب را در بر می‌گیرند، بنابراین برای این که به زیباتر شدن اتاق خواب دختر خود کمک کنید باید کمد دیواری را انتخاب کنید  که با دکوراسیون به کار رفته در اتاق خواب همخوانی داشته باشد.

مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه بسیار متنوع بوده و دارای طرح‌های زیادی می‌باشد. معمولا طرح کمد دیواری که دختر بچه‌ها و دختران جوان به کار می‌برند اکثرا طرح‌های فانتزی، سنتی و کلاسیک هستند. دلیل استفاده از این طرح‌ها این است که در این طرح‌ها رنگ‌های شاد استفاده شده است و این رنگ‌های شاد محیط را از نظر نور پردازی جذاب جلوه می‌دهند.

مدل کمد دیواری اتاق خواب

کمد دیواری دخترانه برای اتاق خواب ساده

هر وسیله و ابزاری که برای اتاق خواب یک دختر به کار می‌برید، تاثیر زیادی روی زیبایی اتاق خواب دارد. یکی از این وسایل مهم که زیبایی اتاق را چند برابر می‌کند، کمد دیواری است. کمد دیواری باید دارای رنگ، شکل، سبک، مدل و ابعاد مناسب باشد تا بتواند زیبایی را به اتاق خواب دخترانه ببخشد. مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه مناسب به فرزند شما این امکان را می‌دهد تا بتواند وسایل خود را در جای مناسب قرار دهد و اتاق او همیشه مرتب باشد.

بیشتر بخوانیم  دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

اگر کمد دیواری در اتاق خواب دخترانه نباشد به نظر شما وضعیت اتاق خواب او به چه شکلی خواهد بود؟ قطعا جلوه زیبایی ندارد و تمام وسایل او در تمام نقاط اتاق خواب پخش می‌شوند. به همین دلیل است که دختران از چنین محیط‌هایی فراری هستند و برای مرتب کردن اتاق خود از کمد دیواری استفاده می‌کنند تا وسایل آن‌ها فضای اتاق را اشغال نکند.

همان طور که پیش تر نیز گفته شد، کمد دیواری‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند. می‌توان گفت رایج‌ترین و بهترین مدل از نظر ساخت و طراحی مدل‌های ساده است زیر با گذشت زمان دمده نمی‌شود و همیشه جدید باقی می‌ماند. در کمد دیواری ساده از تجمل زیادی استفاده نمی‌کنند و دیزاینرها سعی می‌کنند از کمترین متریال بهترین وزیباترین کمدها را بسازند.مدل ساده کمد دیواری‌ها به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگی دارد.

ترکیب رنگ مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب هر فردی محلی برای استراحت او است تا بتواند انرژی‌های لازم را جذب کند، اتاق خواب باید در حالی که زیبا است منبع آرامش نیز باشد. طراحی دکوراسیون و انتخاب مدل کمد دیواری مناسب را هر فردی نمی‌تواند انجام دهد و حساس نبودن به این موضوع موجب ایجاد مشکلاتی برای شما خواهد شد. همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم برای انتخاب رنگ کمد دیواری باید رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق خواب شما هماهنگی داشته باشد. برای کل فضا اتاق خواب از جمله سرویس خواب، کمد دیواری و غیره رنگ‌هایی را به کار ببرید که آرامش بخش و لطف و متناسب با روحیه دختران باشد.

انتخاب رنگ درست برای کمد دیواری تاثیر زیادی بر زیبایی اتاق خواب دخترانه دارد زیرا باعث می‌شود طرح‌های آن و مدل آن برجسته تر باشد. برای مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه می‌توانید رنگ‌های صورتی، بنفش، سفید و سایر رنگ‌های شاد را به کار ببرید. البته باز هم تاکید می‌کنیم برای انتخاب رنگ باید دکوراسیون اتاق خواب را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانیم  رابطه فنگ شویی و طراحی دکوراسیون داخلی

کمد دیواری دخترانه برای اتاق خواب سادهانواع کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه

همان طور که گفته شد کمد دیواری به شکل‌های مختلفی ساخته می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به  کمد دیواری‌های آینه دار، کشویی، کمد دیواری تو کار، کمد دیواری در اطراف پنجره، کمد دیواری جدا کننده اتاق یا دیوارهای جدا کننده و کمد دیواری افقی همراه با تغییر هدبورد تخت خواب اشاره کرد.

کمد دیواری ریلی

یکی از کمد دیواری‌هایی که بهترین گزینه برای اتاق خواب دخترانه است و جزء پر طرفدارترین کمدها است، کمد دیواری ریلی می‌باشد. کمد دیواری‌های ریلی برای باز و بسته شدن احتیاج به فضای زیادی ندارند و در واقع می‌توان گفت جزء کمد دیواری‌های مدرن است.

کمد دیواری آینه‌ای

یکی دیگر انواع کمد دیواری‌های مناسب برای اتاق خواب دخترانه، کمد دیواری آینه‌ای می بادشد. برای استفاده از این کمد دیواری‌ها می توانید ترکیب آینه درون کمد دیواری را نیز به کار ببرید و افقی یا عمودی بودن آن به سلیقه شما بستگی دارد. با توجه به این دختران برای انتخاب کمد دیواری حساسیت زیادی به خرج می‌دهند بنابراین می‌توانید برای اتاق خواب آن‌ها کمد دیواری ریلی آینه دار را به کار ببرید. اگر  کمد دیواری دارای آینه باشد باعث می‌شود تا اتاق خواب شما بزرگ تر نشان داده شود.

نتیجه گیری

برای انتخاب مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه سعی کنید کمدی را انتخاب کنید که فرزند شما بتوانید به خوبی تمامی وسایل خود را جای دهد. کمد دیواری اتاق خواب دخترانه باید دارای طبقات و کشوهای مختلف باشد تا دختران بتوانند علاوه بر لباس تمام وسایل خود از جمله اکسسوری، عینک، کفش و غیره را در آن جای دهند. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با کمد دیواری مناسب برای اتاق خواب دخترانه و ترکیب رنگ مناسب آن آشنا کنیم، امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.