طراحی با چوب

طراحی با چوب

طراحی با چوب چگونه می‌باشد؟ در طراحی دکوراسیون داخلی با چوب لازم است چه نکاتی را مدّنظر خود قرار بدهیم! هم‌اکنون طرفداران طراحی دکوراسیون داخلی با چوب بسیار و بسیار بیشتر از پیش شده است. امکان دارد این پرسش‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر ذهن شما را به خود مغشوش نموده باشد!

این روزها با افزایش صنعتی شدن جوامع و دگرگونی در تغییر سبک زندگی مردم، دوری آدمی از گستره‌ی طبیعت بسیار دیده می‌شود! استفاده از چوب در طراحی داخلی خانه‌ها کمی از این دوری‌ها را می‌تواند جبران نماید و منجر به افزایش حس و حال صمیمیت، گرمی و طبیعت داخل منزل بشود. از این جهت تمامی ما همه روزه شاهد افزایش طرفداران این سبک در طراحی داخلی در میان اقشار گوناگون مردم می‌باشیم. ما طی این نوشتار از خود مایل هستیم با شما در راستای طراحی با چوب سخن بگوییم. به عبارتی پس از بیان نکاتی در حیطه طراحی داخلی با چوب سخن‌هایی دیگر هم در این راستا بیان خواهیم کرد. بهتر است تا به انتها با ما همراه باشید.

طراحی با چوب--وب سایت هالی سارن

بیان چند نکته بسیار مهم در زمینه طراحی با چوب!

به منظور داشتن یک طراحی داخلی منزل با چوب به گونه‌ای حرفه‌ای باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. حال در ادامه ما این نکات را برای شما بازگو خواهیم کرد؛

  • در طراحی داخلی یک ساختمان با چوب شما ملزم خواهید بود به موضوع نورپردازی به خوبی توجه داشته باشید. نورپردازی در واقع یک موضوع بسیار مهم و اثرگذار در نتیجه پایانی طراحی چوبی منزل خواهد بود.
  • به منظور طراحی داخلی ساختمان با چوب طیف رنگی مطلوبی را اتخاذ بنمایید. بهره‌گیری از طیف رنگی گوناگون منجر به شلوغی فضای اطراف خواهد شد.
  • طراحی با چوب هزینه بسیاری لازم دارد. از این جهت پیش از خرید هر وسیله‌ای توجه کافی را به این موضوع داشته باشید تا شما بتوانید با کمترین مقدار خرید و هزینه، بهترین نوع طراحی داخلی چوبی را برای خود داشته باشید.
  • چنانچه که برای طراحی دکوراسیون داخلی با چوب از چوب به همراه گره‌ها و طرح و رنگ طبیعی و در مجموع با حفظ حالات طبیعی آن بهره گیرید، به خوبی گرمای طبیعت به فضا وارد خواهد شد. بنابراین شما نیاز کمتری به استفاده از اکسسوری‌های دیگر خواهید داشت.
  • این نکته را هم از خاطر نبرید که برای طراحی با چوب از هر مدل چوبی نمی‌توانید بهره گیرید. به عنوان نمونه چوب سفید تنها برای بهره‌گیری در مبلمان به منظور تکمیل طراحی داخلی با چوب مناسب خواهد بود. بنابراین شما نباید از چوب سفید در بخش دیوار و سقف استفاده کنید.
بیشتر بخوانیم  دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید

 

بیان چند نکته بسیار مهم در زمینه طراحی با چوب!-وب سایت هالی سارن

معرفی چند ایده در راستای طراحی خانه با چوب!

ما در قسمت فوقانی متن به بیان پنج نکته بسیار مهم در ارتباط با طراحی داخلی با چوب پرداختیم. ولو نکات مربوط به طراحی با چوب تنها در این موارد جای نمی‌گیرد. ما در امتداد این متن در کناره‌ی ایده‌های طراحی داخلی ساختمان با چوب که برای شما آورده‌ایم، مابقی نکات را هم بیان خواهیم کرد؛

  • ایده‌ی شماره‌ی یک

شما می‌توانید طراحی قسمت سقف و کفپوش خانه‌ی خود را با چوب در پیش گیرید. البته که می‌توانید با بهره‌گیری از الوارهای چوب یک ایده بسیار خلاقانه و مناسب به منظور طراحی داخلی در پیش گیرید.

بهره‌گیری از چوب در طراحی داخلی جلوه‌ای لاکچری و زیبا به فضای پیرامون می‌بخشد. لازم به بیان است که چوب مختص به یک سبک دکوراسیون نخواهد بود. بنابراین شما علاقه‌مند به هرگونه دکوراسیون که باشید می‌توانید از چوب در راستای طراحی داخلی خود بهره گیرید. شما می‌توانید گاهاً سبک و سیاق دکوراسیون روستیک را با مدرن ترکیب نموده و بهترین‌ها را رقم بزنید. تکیه بر استفاده از؛ کفپوش چوبی، سقف کاذب چوبی، میز ناهارخوری از جنس چوب، جلو مبلی چوبی، یک ترکیب منحصر به فرد برای طراحی داخلی خانه خود از چوب رقم بزنید.

  • ایده‌ی شماره‌ی دو

نکته مهم؛ استفاده از سقف چوبی کاذب که به صورت شیب‌دار طراحی شود می‌تواند به خوبی حس و حال سبک روستیک را به ما منتقل نماید. حال آن‌که از سویی هم استفاده از مبلمان ساده در کناره‌ی دیوارها که طراحی با چوب دارند، جلوه‌ای دو چندان به خانه‌ی شما اعطاء خواهد کرد.

بیشتر بخوانیم  طراحی داخلی پذیرایی مستطیل

معرفی چند ایده در راستای طراحی خانه با چوب!-وب سایت هالی سارن

بهره گیری از اکسسوری‌های گوناگون و متنوع چوبی به منظور کامل نمودن دکوراسیون خود یکی از ایده‌های پرکاربرد خواهد بود. اکسسوری‌هایی چون قفسه‌های چوبی، میز کنسول، کتاب‌خانه و گاهاً مجسمه‌ها.

از جمله زیباترین و جدیدترین اکسسوری‌هایی که شما می‌توانید در طراحی داخلی با چوب مورد استفاده قرار دهید، لوستر تکی و یا لامپ‌های آویز چوبی خواهد بود. این نمونه از لوسترها هم‌اکنون در میان سلایق گوناگون طرفداران به‌سزایی پیدا نموده است و برای بهره‌گیری در هر سبک دکوراسیونی مناسب خواهند بود. بهره‌گیری از این مدل لوسترها به منظور نورپردازی بیشتر بالای میز ناهارخوری و یا درون اتاق نشیمن یک ایده‌ای حرفه‌ای برای طراحی داخلی چوبی خواهد بود.

 

  • ایده‌ی شماره‌ی سه

طراحی با چوب برای اتاق خواب علاوه بر آن‌که جلوه‌ی بسیار با شکوهی را بدان می‌دهد منجر به افزایش حس و حال صمیمیت، گرمی و آسودگی خاطر محیط می‌شود. آرامش این فضا در کیفیت خواب و مقدار استراحت شما بسیار اثرگذار خواهد بود. از آن سوی که هزینه طراحی داخلی خانه بسیار زیاد می‌باشد شما دوستان می‌توانید برای این موضوع از چوب در اتاق خواب خود و یک و یا چند اکسسوری سالن پذیرایی بهره گیرید.

  • ایده‌ی شماره‌ی چهار

تهیه میز جلو مبلی روستیک چوبی از جمله انتخاب‌های حرفه‌ای و متبحرانه برای طراحی داخلی ساختمان با چوب خواهد بود. به گونه‌ای جامع و کلّی مبلمان فضای بسیاری را در سالن نشیمن خانه به خود اختصاص می‌دهند. پس انتخاب میز جلو مبلی اثرات بسیاری در نتیجه پایانی چیدمان خانه خواهد داشت.

  • ایده‌ی شماره‌ی پنج

شما می‌توانید از میز جلو مبلی طرح روستیک در کناره‌ی رنگ خنثی طوسی بهره گیرید. این نمونه از سبک چیدمان دکوراسیون به دلیل وجود اصلی سادگی همیشه و در همه حال برای افراد تازگی خواهد داشت و تکراری نمی‌شود.

بیشتر بخوانیم  زیبایی دکوراسیون پذیرایی 

امیدواریم که تمامی ایده‌های بیان شده در راستای طراحی با چوب برای شما مفید و مؤثر واقع شده باشد. حال بهتر است بگوییم که شما عزیزان می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در هالی سِرن تماس بگیرید. ما سعی می‌کنیم بهترین پاسخ‌گو به تمامی پرسش‌های شما در این زمینه باشیم.