دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید

مهم‌ترین بخش هر خانه پذیرای آن خانه است که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و همچنین افراد خانواده مدت زیادی را در اتاق پذیرایی سپری می‌کنند، در واقع محلی برای دور هم بودن اعضای خانواده، پذیرایی محسوب می‌شود. چیدمان این بخش در روحیه افراد تاثیر فراوانی دارد، چیدمان منزل باید بسته سلیقه و ذوق هرکس باشد اما شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان به چند نکته توجه کنید تا دکوراسیون پذیرایی‌تان را جذاب تر کنید و هیچ ایده‌ای جز عکس‌ها نمی‌تواند موثر باشد. اگر معماری داخلی منزل شما زیبا باشد می‌توانید با هزینه‌های کمی زیباترین دکوراسیون ایرانی را داشته باشید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا درباره دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید مطالب مفیدی را در خدمت شما قرار بدهیم ما را با نظراتتان حمایت کنید.

دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید

انواع دکوراسیون های پذیرایی جدید

در دکوراسیون پذیرایی باید به چند نکته توجه کرد اولین نکته این است که محل پذیرایی محل رسمی است اما با این حال محل نشیمن اعضای خانواده است شما می‌توانید این فضا را به دو فضای فیزیکی جدا کنید. یکی از سبک‌های پرطرفدار دکوراسیون پذیرایی منزل چیدمان دایره ای شکل است که معمولاً فضا را بزرگتر نشان می‌دهد، در این سبک شما باید مبل‌ها را به صورت نیم دایره قرار بدهید و به اندازه یک چهارم دایره فضای خالی در نظر بگیرید که معمولاً این فضای خالی ورود به پذیرایی می‌باشد. اگر سالن پذیرایی اجازه بدهد شما می‌توانید دایره کامل با مبل‌هایتان ایجاد کنید؛ در این مدل شما باید مبل‌ها را از یکدیگر با فاصله قرار بدهید که رفت آمد به راحتی انجام شود و علاوه بر آن می‌توانید از گلدان‌های بزرگ طبیعی و مصنوعی در گوشه‌ها و یا دیوارهای بدون پنجره قرار بدهید که بسیار مکان را زیبا و جذاب می‌کند.

بیشتر بخوانیم  هزینه طراحی داخلی
دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید

اگر سالن پذیرایی شما مستطیل شکل است شما می‌توانید از الگوهای محتلف دکوراسیون استفاده کنید اگر پذیرایی شما کوچک است بهتر از مبل‌های L خریداری کنید و طول بزرگ آن را در سالن دیزاین پذیرایی قرار بدهید؛ با قرار دادن این نوع مبل در گوشه کنار دیوار حواستون به رفت و آمد ها باشد مسیر را باید کنید استفاده از پذیرایی به مشکل برمی خورد که برای خودتان و مهمان هایتان این مسیر جالب نخواهد بود اگر پذیرایی شما به شکل های مختلف مانند مربع مستطیل ساخته شده است است چون باید توجه داشته باشید که برخی از سالن ها دراز هستند و مبل های علم به درد این سالن میخورد.

طراحی آشپزخانه جزیره ای

طراحی آشپزخانه جزیره ای-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید

اگر شما به دنبال یک فضای رویایی و دلنشین هستید می‌توانید تنها آشپزخانه جزیره‌دار را به وجود بیاورید که امکانات زیادی را برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند به زیبایی شما هایی که بسیاری بکند جزیره در آشپزخانه به این معنی است که آشپزخانه با فضای بزرگتر جلوه می‌دهد، کابینت‌های جزیره کاربردهای متفاوت‌هایی دارند می‌توانند یک کابینت چهارسوی علم یا یک پیشخوان بزرگ باشد سینک ظرفشویی موردی است که می‌توانید آن را در مورد کابینت جزیره قرار بدهید یا اصلا می‌تواند هیچ کدام از این گزینه‌ها قرار ندهید یک گلدان زیبا روی آن بنویسید. کابینت‌های جزیره علاوه بر اینکه سطح زیادی را برای کاربران فراهم می‌کنند برای گذاشتن لوازم کمک می‌کند، یکی از امتیازات منحصر به فرد آشپزخانه این است که بدون جدید دیوار فضای کافی برای نصب کابینت را فراهم می‌کند. یک جزیره آشپزخانه باید فضای کافی داشته باشد تا بتوانیم فعالیت های تان را در روی آن انجام دهید همچنین نباید انقدر بزرگ باشه که فضای آشپزخانه را اشغال کند و فضای حرکت به شما ندهد. در بیشتر آشپزخانه‌های جزیره‌ای از میزهای محرک استفاده می‌شود، اگر آشپزخانه شما کوچک باشد جزیره در بین مرز پذیرایی و آشپزخانه قرار می‌گیرد معمولا جزیره آشپزخانه از جنس کابینت ساخته می‌شود  اما بسیاری از مقاومت‌ها به سلیقه طراحی مورد نظر و کاربرد آن متفاوت است.

بیشتر بخوانیم  رنگ کابینت چه تاثیری بر فضای داخلی منزل دارد

چوب یکی از بهترین گزینه‌ها برای جزیره از دست نمی‌باشد زیرا اهمیت و گرما را بسیار می‌کند اگر خط و خش روی آن بیفتد به راحتی می توان آن را سمباده زد و همچنین استفاده از ام دی اف در ساخت کابینت در ایران محبوبیت بسیاری دارد به دلیل تنوع در روکش‌ها، رنگ، طرح، مقاومت خوب در برابر رطوبت و امکان ساخت انواع اشکال هندسی زاویه‌دار و منحنی، برای ساخت جزیره آشپزخانه مناسب است. همچنین شما می توانید میز جزیره را از جنس بتن تهیه کنید که امروزه بسیار مدرن و مینیمال می باشد و از ویژگی های بارز آن در برابر رطوبت، فشار، ضربه و همچنین انعطاف آن در تهیه انواع اشکال هندسی و منحنی بسیار پرطرفدار است.

چیدمان پذیرایی

چیدمان پذیرایی-وب سایت هالی سرن
دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید

اگر فضای پذیرایی شما به شکلی باشد که یک دست مبل در آنجا جای می‌گیرد توصیه می‌کنیم ست مبل استیل قرار بدهید که بتوانید میز ناهارخوری را در آنجا جا بدهید. اگر نیاز دارید که حال و پذیرایی مدرن ایجاد کنید باید به این نکته توجه کنید یک رنگ بیس یک رنگ خنثی در این بین می‌توانید اکسسوری های تیره رنگ استفاده کنید همچنین از مبل های مربعی ما به شما توصیه می‌کنیم که استفاده کنید. اکسسوری هایی که خریداری می کنید و تعدادشان زیاد نباشد مثلاً شمع یا چند کتاب کافیه.

اگر به دنبال فضایی آرام هستید رنگ مبل‌تان را با رنگ های پس زمینه یکی کنید و همجنین اگر به دنبال فضای پر انرژی هستید رنگ های حاشیه را ست کنید و عسلی را در دسترس و کنار مبلمان قرار بدهید. همچنین می توانید یک کاناپه بزرگ خریداری کنید و به صورت باشگاهی به دیوار تکیه دهید در این استفاده از رنگ های روشن مانند صدفی و صورتی چرک با پرده‌های همان رنگ عالی می شود.

بیشتر بخوانیم  کمد دکوری پذیرایی

اگر محیط پذیرایی شما کوچک است مبلمان ظریف استفاده کنید در صورتی که تلویزیون را در پذیرایی قرار میدهید به جای میز آن روی دیوار نصب کنید در این صورت از فضا صرفه جویی کرده اید می توانید از ناهار خوری استفاده نکنید و یا صندلی های کانتر استفاده کنید و آن را در آشپزخانه قرار بدهید برای تزیین از آباژور که بسیار زیبا است استفاده کنید اما اگر علاقه به خود کور و بوفه دارید می‌توانید کوچکترین سایز آن‌ها را خریداری کنید.