اپن آشپزخانه مدرن که خیره کننده-وب سایت هالی سارن

اپن آشپزخانه مدرن که خیره کننده

اپن آشپزخانه مدرن که خیره کننده

در مجموعه هالی طراحی اپن آشپزخانه برای طراحی قسمت داخلی یک موضوع کاملا مهم طلقی می شود. امروزه خانه های ساخته شده روز به روز کوچک تر می شوند و در طراحی ها وجود اپن آشپزخانه به استفاده بهینه از فضا بسیار کمک می کند. در این مقاله قصد داریم تا درباره اپن آشپزخانه مدرن مطالب ارزنده ای را برای شما همراهان ارائه دهیم با ما همراه باشید.

اپن آشپزخانه مدرن که خیره کننده-وب سایت هالی سارنآشنایی با چند طرح اپن آشپزخانه مدرن

  • طراحی اپن برای آشپزخانه مدرن بزرگ و پهن

اگر آشپزخانه شما بزرگ و جا دار است بهتر است از جزیره برای اپن استفاده کنید، با نصب جزیره از قسمت پذیرایی دید کامل به آشپزخانه دارید برای ترکیب رنگ بین آشپزخانه و پذیرایی سعی کنید از یک رنگ پاپ کمک بگیرید.

  • طراحی اپن برای آشپزخانه مدرن با یک ورودی

در این سبک طراحی داخلی برای آشپزخانه یک راهرو تنظیم می شود و ایده آل ترین چیدمان ها برای این سبک از آشپزخانه ها چیدمان موازی است. اگر قصد دارید حریم بین آشپزخانه و پذیرایی به طور کامل جدا شود استفاده از این طرح اپن بسیار پیشنهاد می شود.

  • طراحی اپن آشپزخانه مدرن با رنگ مناسب

همان طور که می دانید استفاده از رنگ های روشن در آشپزخانه کار زیادی را با خود همراه می کند و نگه داری از آن دشوار است. بهتر است در هنگام انتخاب رنگ به دنبال رنگ هایی باشید که نگه داری از آن ها آسان باشد مانند رنگ های قهوه ای خاکستری مشکی و… که این رنگ ها در طولانی مدت شما را نیز دل زده نخواهد کرد.

  • طراحی اپن آشپزخانه به شکل پیشخوان صبحانه
بیشتر بخوانیم  پارتیشن بندی اداری

برای زوج های جوان که در طول روز مشغله زیادی دارند وجود پیشخوان صبحانه یک گزینه عالی به شمار می رود که فضای دنجی برای گذراندن اوقات فراغت آن ها فراهم می سازد.

  • اپن آشپزخانه مدرن که خیره کننده-وب سایت هالی سارنبا طراحی اپن در آشپزخانه مدرن تداوم را در حال حفظ کنید

در طراحی داخلی آشپزخانه بیش ترین قسمتی که در نشیمن دیده می شود طرح اپن است، پس باید سعی کنید در زمان انتخاب طرح اپن دقت زیادی کنید برای این که به زیبایی خانه بیفزایید بهتر است زیبایی شناسی آشپزخانه را با پذیرایی خانه هماهنگ کنید و در انتخاب طرح و رنگ این قسمت از خانه عجولانه تصمیم نگیرید.

  • مدل اپن آشپزخانه به شکل U

اگر به آشپزخانه با فضای بسته علاقه دارید می توانید آشپزخانه را به شکل U طراحی کنید. باید توجه داشته باشید که در آشپزخانه های که شکل U دارند باید از رنگ های خنثی و کابینت ساده استفاده کرد. برای پوشش اپن آشپزخانه نیز باید ساده ترین طرح را انتخاب کنید اگر به سادگی بیش از حد علاقه ندارید می توانید از طرح های ساده به همراه رگه هایی از رنگ در کار استفاده کنید.

  • اپن آشپزخانه مدرن که خیره کننده-وب سایت هالی سارنبه کار بردن سنگ آشپزخانه در اپن و جزیره

اگر آشپزخانه ای دارید که بزرگ و دلباز است می توانید از همه امکانات در آشپزخانه استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب ندارید. برای مثال می توانید هم از وجود اپن و هم جزیره در آشپزخانه لذت ببرید. برای داشتن اپن آشپزخانه مدرن خیره کننده می توانید از سنگ های طبیعی مانند گرانیت استفاده کنید از سنگ های مصنوعی مارمونایت، کوارتز نیز می توانید استفاده کنید زیرا زیبایی این سنگ ها هم بسیار چشم نواز است.

  • طراحی اپن برای آشپزخانه های کوچک
بیشتر بخوانیم  نوسازی تاسیسات منزل

در آشپزخانه های کوچک می توانید دو کار انجام دهید که انجام این کار بسته به سلیقه شما است.

  1. برای آشپزخانه تان اپن طراحی نکنید و از یک میز غذاخوری کوچک به عنوان جای گزینی برای اپن استفاده کنید
  2. یک اپن بسیار کوچک و جمع و جور بسازید و از آن به عنوان میز غذا خوری استفاده کنید

هر دو ایده بالا کاملا امروزی هستند و می توانید در آشپزخانه های ژورنالی طرح های زیادی از ایده های گفته شده را مشاهده کنید. اگر گزینه دوم را انتخاب کردید فراموش نکنید که حتما در قسمت بدنه یک تو رفتگی ایجاد کنید تا برای صندلی و جای پا فضای کافی وجود داشته باشد.

  • طراحی آشپزخانه مدرن به شکل L

در آشپزخانه هایی که شکل ال دارند معمولا از اپن استفاده نمی کنند، اگر شما تمایل به داشتن اپن در آشپزخانه هستید هیچ ممنوعیتی وجود ندارد می توانید در وسط آشپزخانه یک جزیره در نظر بگیرید. در آشپزخانه های ال شلوغی و بی نظمی بسیار کم دیده می شود زیرا کابینت آشپزخانه ال زیاد است و از بی نظمی و بهم ریختگی در محیط آشپزخانه جلوگیری می کند.

اپن آشپزخانه مدرن که خیره کننده-وب سایت هالی سارننکات طلایی برای طراحی اپن آشپزخانه مدرن

  1. در قدم اول بهتر است تمامی قسمت هایی که قرار است وسیله ها جای گذاری شوند را مشخص کنید این مکان ها شامل اجاق گاز، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، یخچال، سینک ظرف شویی و… می باشد. این کار را بهتر است با کمک کابینت ساز ماهر انجام دهید تا کار به نحوه احسنت انجام شود.
  2. در هنگام انتخاب طرح تا جای که امکان دارد طراحی ساده ای را انتخاب کنید زیرا آشپزخانه محلی است برای پخت و پز و فعالیت روزانه پس شلوغی و استفاده از رنگ های مختلف ممکن است در طول روز باعث آزار و ایجاد حس خستگی شود.
  3. اگر قصد دارید میز غذاخوری داشته باشید بهتر است جای آن را اول کار مشخص کنید آیا دوست دارید میز غذاخوری در داخل آشپزخانه قرار بگیرد یا در بیرون از آشپزخانه؟ یا قصد دارید از اپن آشپزخانه به عنوان میز استفاده کنید! تصمیم گیری در این مورد را برای مراحل پایانی موکول نکنید.
  4. پوشش اپن آشپزخانه را دوست دارید چگونه طراحی کنید؟ در گذشته از طرح های شلوغ برای اپن استفاده می کردند اما امروزه از طرح و رنگ ساده و جذاب مانند انواع سنگ های طبیعی یا سنگ های مصنوعی برای پوشش اپن آشپزخانه استفاده می کنند و از طرح های شلوغ فاصله می گیرند تا فضای کم تری گرفته شود.
  5. فراموش نکنید که باید جنس صفحه روی کابینت را با جنس صفحه روی اپن آشپزخانه یکی انتخاب کنید تفاوت در صفحه رویی این دو موجب از بین رفتن زیبایی کار خواهد شد.
بیشتر بخوانیم  طراحی داخلی بیمارستان

کلام آخر

برای طراحی اپن آشپزخانه مدرن باید از یک طراح متخصص مشاوره بگیرید ما در مجموعه هالی متخصصین و مشاوران با تجربه ای داریم که در این زمینه می توانند بهترین راه کار را برای شما ارائه دهند.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *