معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا-وب سایت هالی سارن
11
شهریور

معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا

معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا

یک خانه زیبا رویای همه است! به هر حال، اینجا مکانی برای راحتی، امنیت و گرما برای همه ی اعضای خلنواده است. مهم نیست خانه چقدر بزرگ یا کوچک باشد، همیشه یک خانه رویایی دوست داشتنی برای ساکنانش است.  معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا این تیتر مقاله امروز ماست. بزرگترین، مجلل ترین و گران ترین خانه های جهان  در لیست معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا مقاله امروز ما وجود دارد. ما فکر کردیم چرا این بار لیستی از زیباترین خانه ها را تهیه نکنیم! بدون شک آنها متعلق به ثروتمندترین افراد جهان هستند، اما دانستن چنین حقایقی همیشه سرگرم کننده است.

و چه کسی می داند، ممکن است الهاماتی برای طراحی و دکوراسیون جدید خانه خود در سال آینده پیدا کنید. بنابراین بدون هیچ تاخیر دیگری، بیایید بلافاصله شروع کنیم!

معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا از نظر هالی سارن

در اینجا لیستی از زیباترین خانه های جهان را گردآوری کرده ایم:

کاخ دراکولا، رومانی

کاخ بران که در سایر نقاط جهان به کاخ دراکولا معروف است، یک بنای تاریخی ملی و یک مکان دیدنی بسیار مهم در رومانی است. در حدود سال ۱۹۲۰، قلعه مقر رسمی پادشاهی رومانی بود. این قلعه زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ فوتی از سطح دریا واقع شده است و یک جاذبه گردشگری بزرگ است. کاخ توسط جنگل های سرسبز احاطه شده است و همچنین موزه ای را در خود جای داده است. واقعیت جالب این است که برام استوکر نویسنده ایرلندی بود و بیشتر به خاطر رمان ترسناک محبوبش به یاد می‌آید، دراکولا در تمام عمرش هرگز از ترانسیلوانیا دیدن نکرد و قلعه بران نام خود را کاخ دراکولا گرفت زیرا این قلعه با توصیف استوکر مطابقت دارد.

این قلعه که در حال حاضر به عنوان یک موزه تاریخی برای بازدیدکنندگان باز است. توسط فضای سبز سرسبز احاطه شده است که به آن حس بسیار زیبا و در عین حال خاص می دهد.

معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا-وب سایت هالی سارن

Updown Court، انگلستان – یکی از زیباترین خانه های جهان

این مورد دارای یکی از بهترین معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا است. همچنین یکی از بزرگترین و زیباترین خانه های جهان است که مالکیت خصوصی دارد. The Updown Court نه چندان دور از لندن، در یک ملک منزوی واقع شده است.  در یک زمین جنگلی وسیع به مساحت ۵۸ هکتار واقع در ویندلشم قرار دارد. این عمارت باشکوه چهار طبقه به رنگ کرم شامل ۱۰۳ اتاق است که شامل ۲۴ اتاق خواب اختصاصی، یک لژ امنیتی، ۵ استخر، یک سالن سینما، یک گاراژ برای وسایل نقلیه لوکس، یک سکوی هلی کوپتر و ۲ خانه برای مهمان است.

این ساختمان سفید بکر با فضای سبز زیبا احاطه شده است و حداقل جمعیت آن را احاطه کرده است. بهشت نهایی برای زندگی مجلل و در عین حال آرام در انگلستان به نام این منزل مهر خورده است.

معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا-وب سایت هالی سارن

آنتیلیا، هند – معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا

آسمان‌خراش شخصی در وسط شهر بمبئی، خانه خانواده آمبانی است. همچنین این نام یکی از ثروتمندترین نام‌های تجاری در جهان است. کل پلان ساختمان بر اساس Vastu Shastra است. طراحی معماری این عمارت باشکوه از نیلوفر آبی و خورشید الهام گرفته شده است. دارای ۲۷ طبقه است و شش طبقه بالای ساختمان به طور کامل به عنوان فضای مسکونی تعیین شده است. در مقابل، خانه آمبانی دارای چندین اتاق مهمان، یک معبد بزرگ، یک بستنی فروشی، یک سینمای خصوصی برای پذیرایی حدود ۵۰ نفر و یک سالن است.

جدا از آن، آنتیلیا همچنین دارای ۳ بالگرد، کنترل ترافیک هوایی، ۱۶۸ گاراژ اتومبیل، یک سالن رقص، ۹ آسانسور، یک تئاتر، باغ  و تراس، استخرهای شنا، آبگرم، مرکز بهداشت، معبد و همچنین یک اتاق برای بازی های زمستانی است!

معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا-وب سایت هالی سارن

ویلا لا لئوپولدا، فرانسه

این خانه که در سال ۱۹۰۲ توسط پادشاه بلژیک، لئوپولد دوم ساخته شد، واقعاً شایسته جایگاه خود در زیباترین خانه های فهرست جهان و بهترین معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا است. واقع در ریویرای فرانسه، زیبایی آن بی نظیر است. ویلا لا لئوپولدا در زمینی ساخته شده است که زمانی متعلق به پادشاهان بود. این ملک به عنوان یک پس زمینه زیبا در چندین فیلم برجسته از جمله یک فیلم عمل کرده است. این ویلا در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار ساخته شده است و منظره ای خیره کننده مشرف به دره سرسبز زیبا را ارائه می دهد.

اگرچه در مقایسه با سایر املاک هم رده، تنها ۱۱ اتاق خواب و ۱۴ حمام دارد، اما با پوشش سبز زیبایی که برای نگهداری آن نیاز به تلاش ۵۰ باغبان دارد، به خوبی جبران می شود.

معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا-وب سایت هالی سارن

کوگی جنوبی، استرالیا

ملکی زیبا برای افرادی که زندگی می کنند و عاشق آب آبی هستند. یکی از سطوح خانه با توجه به مجاورت با دریا، استخر بزرگ دارد. دارای یک آشپزخانه، پنج اتاق خواب و چند اتاق نشیمن است. این منزل به قدری گسترده و بلندپروازانه است که سال هاست در دست ساخت بوده است.

ورسای – فلوریدا، ایالات متحده

این یکی از بزرگترین و زیباترین خانه های جهان است. این خانه ۸۰۰۰۰ فوت مربعی متعلق به مالک استراحتگاه Westgate است. این یکی از بزرگترین املاک متعلق به یک خانواده است که از کاخ ورسای در فرانسه الهام گرفته شده است. همه چیز در مورد این کاخ فوق العاده است. ورسای در فلوریدا در زمینی به مساحت ۱۰ هزار کیلومتر در کنار آب مشرف به دریاچه زیبای باتلر ساخته شده است. این کاخ دارای تپه ای است که توسط انسان ساخته شده است تا قلعه بر روی آن قرار گیرد.

ساخت آن در سال ۲۰۰۴ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و شامل ۱۴ اتاق خواب، ۱۱ آشپزخانه، انبار شراب، دو زمین تنیس و استخرهای روباز و سرپوشیده است.

مانور، کالیفرنیا

این خانه که در سال ۱۹۸۸ برای تهیه کننده تلویزیونی آرون اسپلینگ طراحی شد، بزرگترین خانه لس آنجلس کانتی است. ابتدا در سال ۲۰۱۱ به قیمت ۸۵ میلیون دلار خریداری شد اما بعداً به مدت دو سال با قیمت درخواستی ۱۵۰ میلیون دلار وارد بازار شد.

در ژوئن ۲۰۱۹، The Manor به قیمت ۱۱۹.۷ میلیون دلار به یک پیشنهاد ناشناس فروخته شد، این معامله رکورد جدیدی را به عنوان بالاترین فروش در تاریخ کالیفرنیا به ثبت رساند.

مانور یک عمارت به سبک شاتویی فرانسوی به مساحت ۵۶۵۰۰ فوت مربع است که دارای ۱۲۳ اتاق (شامل ۲۷ حمام و ۱۴ اتاق خواب) است و در زمینی به مساحت ۵ کیلومتر قرار دارد.

استاروود استیت، آسپن

یکی دیگر از ملک های لوکس در ایالات متحده است. که نوید بهترین منظره از زیبایی و زرق و برق طبیعت را می دهد. این ملک در ۳۰ هکتار با ۵ اتاق خواب و ۸ حمام با منظره ای بدون مانع از کوه های سنگی گسترش یافته است.  یک اتاق رسانه ای با فناوری پیشرفته، اتاق تناسب اندام، آشپزخانه سرگرم کننده، اتاق ماساژ/پینگ پنگ، و اتاق شراب/سیگار در ساختمان موجود است.  اتاق خواب اصلی دارای حمام های جداگانه برای او و کمدهای بزرگ بیرون حمام او با یک استخر شیشه ای است. این ملک برای اجاره از یک شب تا یک ماه کامل موجود است.

این مقاله شامل تعدادی از بهترین خانه های موجود در لیست بهترین معماری داخلی ساختمانهای مدرن و لوکس دنیا بود. گزینش این منازل توسط طراح داخلی و مدیر سایت بوده است.