طراحی داخلی پاساژ -hollysaren.com
21
مرداد

طراحی داخلی پاساژ

طراحی داخلی، یکی از بهترین اقداماتی است  که در روند بهبود عملکرد و فعالیت‌ پاساژ‌ها موثر می‌باشد. طراحی داخلی پاساژ نقش به سزایی در جلب توجه افراد دارد؛ پس باید از  متریال‌هایی با  کیفیت های بالا برای اجراسازی آن کمک گرفت. در طراحی دکوراسیون امکان مسکونی، تجاری و اداری از نظر قیمت با محدویت مواجه نیستیم؛ لذا موسسات و شرکت های مختلفی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان‌‌ها فعالیت می کنند.

در طراحی داخلی پاساژ متریال‌های مختلفی همچون سرامیک، کفپوش، سنگ، پارتیشن و… مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که بایستی پاساژ ها در نظر مراجعه کنندگان از لحاظ مشخصات ظاهری در رتبه بالایی قرار گیرد. ما در مقاله پیش رو به صورت مفصل در رابطه با اصول درست طراحی داخلی پاساژ توضیح داده ایم. اگر به دنبال برترین ها هستید، مقاله ما را از دست ندهید.

طراحی داخلی پاساژ-hollysaren.com

اهمیت طراحی داخلی پاساژ

ساختمان تجاری و اداری منبع درامد افراد هستند؛  به همین دلیل بایستی به طراحی داخلی آن اهمیت داد، تا سبب افزایش سود و درآمد مجموعه شود. طراحی داخلی پاساژ باید به گونه ای باشد؛ که علاوه بر زیبا بودن، در عملکرد و فعالیت کارکنان اثر منفی نگذارد. به همین خاطر، باید طراحی داخلی پاساژ به صورت تخصصی صورت گیرد.

هرچه قدر در طراحی  داخلی، از سبک‌های هنری زیباتری استفاده شود؛ محیط پاساژ نیز از لحاظ شاخصه‌های بصری جذابیت بیشتری دارد. به همین سبب نه تنها کارکنان بلکه مراجعه کنندگان نیز از حضور در این مکان شاد و خرسند می‌شوند.

همه افراد به دنبال زیبایی مطلق، نظم و هماهنگی بسیار هستند و چه بهتر است که در طراحی داخلی ساختمان های همچون پاساژ از این اصول برتر استفاده شود.  اگر برخلاف اصول فنگ شویی و طراحی به انجام این امر بپردازید؛ جلوه ساختمانتان زیبایی طبیعی خود را نیز از دست می‌دهد.

اگر بخواهیم طراحی داخلی را به چشم هنر و ایده ببینیم باید بین تمامی آن، نظم و ترتیب خاصی ایجاد شده باشد و همین طور ایده مورد نظر بایستی متناسب با زمان حال و بروز ترین مد روز در حیطه کاری اجرا شود. در طراحی داخلی می توان هنر ایرانی و اروپایی یا از ترکیب این دو هنر بهره مند شد؛ زیرا این اتفاق باعث زیبا‌تر شدن جلوه طراحی داخلی  پاساژ می‌شود. به هر اندازه که  جلوه پاساژ، زیباتر باشد؛ مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند و در نتیجه شما سود و درآمد بیشتری به دست می‌آورید، بنابراین تردید را کنار بگذارید و برای طراحی داخلی پاساژ خود اقدام کنید.

در طراحی داخلی پاساژ، ورودی آن نقش به سزایی در  زیبایی و نگرش مشتری دارد؛ پس باید از طرح‌هایی برای زیباسازی محیط  استفاده شود که به روز و جذب کننده باشد.  برای زیبا سازی ورودی پاساژ، بنابر هزینه موجود از طرح‌های ساده و الگو های خارجی بروز بهره بگیرید.

یکی دیگر از اهمیت های اجرای طراحی داخلی در پاساژ ها، افزایش ایمنی و امنیت ساختمان است.  برای بهبودی امنیت بایستی در طراحی داخلی  و دکوراسیون از متریال با کیفیت و طبیعی بهره‌برداری شود؛ تا در برابر ازدحام و شلوغی و همین طورعوامل طبیعی و محیطی مقاوم باشد.

اهمیت طراحی داخلی پاساژ-hollysaren.com

نکات مهم در طراحی داخلی پاساژ

برای شروع هر کاری، نکاتی مهم و حائز اهمیت هستند، که رعایت آنها کیفیت و کمیت کار را چند برابر می‌کند. پروژه طراحی داخلی، پروژه ای بسیار مهم می‌باشد؛ که نیازمند دقت و رعایت اصول خاصی است، در خصوص طراحی داخلی پاساژ به چند نکته ذیل توجه کنید.

اختصاص یک مکان برای کودکان، چه زیباست و کارآمد است؛ لذا باعث جذب تمامی خانواده‌ها به ساختمان شما می‌شود. شهربازی های سرپوشیده بخشی از پاساژهای چند ستاره و معتبر می باشد؛ بنابراین هرگز از ایجاد بخشی به عنوان شهربازی در ساختمان غافل نشوید.  برای طراحی داخلی این بخش از پاساژ بهتر است؛ از کارکتر های کارتونی و شخصیت های محبوب همچون بن تن، السا و آنا، باب اسفنجی، بچه رییس و… بهره بگیرید؛ تا تمامی گروه‌های سنی را به خود جلب کند.

وجود پارتیشن ها در هر مکان زیبایی محیط را چندین برابر می کند؛ لذا شخص می‌تواند از محدودترین امکانات نهایت استفاده را کند. هر یک از پارتیشن‌ها زیبایی به خصوصی دارد؛ بنابراین بکوشید، از انواع این محصول در گوشه به گوشه محیط داخلی ساختمان استفاده کنید.

پارتیشن ها در انواع مختلفی طراحی شده اند. برترین انواع پارتیشن از لحاظ جنش عبارتند از: (چوبی، شیشه‌ای،mdf ، فلزی،pvc ، سفالی، آجری ، کنافی، پارچه‌ای، سنگی و گیاهی) از پارتیشن های ذکر شده برای زیباسازی رستوران‌ها، کافه، فضای پاساژ و شهربازی استفاده می‌شود. همچنین از پارتیشن‌های دکوراتیو می‌توان برای طراحی محیط داخلی پاساژ نیز بهره برد.

وجود نور پردازی در طراحی داخلی پاساز نقش به سزایی در زیباسازیی محیط  دارد؛ زیرا نورپردازی در هنگام تاریکی شب جلوه پاساز را دو چندان می‌کند.

نکات مهم در طراحی داخلی پاساژ-hollysaren.com 

ایجاد رستوران و کافه:

وجود رستوران و کافه در هر طبقه لازم و ضروری است؛ زیرا افراد برای رفع خستگی و تشنگی نیازمند به چند ساعت استراحت هستند. به همین علت، بهتر است در هر طبقه یک یا دو کافه موجود و در دسترس تمام افراد باشد.  برای زیباسازی فضای رستوان از رنگ‌های گرم بهره بگیرید؛ تا محیط آرامش‌بخش باشد.

سرویس بهداشتی:

اکثر ساختمان های تجاری چند طبقه و آسمان خراش هستند؛ چه بهتر است؛ در تمام طبقات سرویس بهداشتی برای تمامی افراد به خصوص کودکان و سالمندان مهیا باشد. سرویس بهداشتی باید از لحاظ امکانات  و بهداشت در رده بالایی قرار گیرد؛ تا امتیاز بالایی از سوی مشتریان به دست بیاورد.

پله برقی:

لازم به ذکر هست در هر طبقه برای زیبا سازی محیط از پله برقی های شیب دار که مناسب معلولین و سالمندان هست؛ استفاده شود. بدین سبب، تمامی افراد به طبقات مختلف پاساژ دسترسی دارند.

استفاده از کفپوش ها و سرامیک های به روز و مقاوم در طراحی داخلی، زیبایی ساختمان را چند برابر می کند؛ بنابراین سرمایه خود را تنها صرف دیوار و ابزارآلات محیط نکنید.

کلام اخر

همه افراد به دنبال زیبایی هستند،چه زیباست ما در طراحی داخلی پاساز که محل خرید و تفریح  افراد است؛ از طراحی داخلی بهره بگیریم. طراحی داخلی، زیبایی محیط را چندین برابر می کند؛ به همین خاطر سبب افزایش درآمد مجموعه می شود، لذا مشتریان بسیاری را به سوی غرفه‌های خود جلب می کند. در خصوص طراحی داخلی تخصصی پاساژ، گروه هالی سارن در این حیطه، کاربلد و مجرب هستند. بنابراین با آسودگی خاطر، طراحی داخلی و دکوراسیون پاساژ خود را به ما بسپارید.

کلام اخر-hollysaren.com