آشپزخانه با کابینت سفید-وب سایت هالی سارن
17
شهریور

آشپزخانه با کابینت سفید

آشپزخانه با کابینت سفید

یکی از زیبا ترین کابینت هایی که در همه زمان در صدر جدول قرار دارد کابینت سفید رنگ می باشد.

اگر قصد دارید آشپزخانه خود را منحصر به فرد جلوه دهید بهترین کار استفاده از کابینت های سفید است. طراحان و دیزاینر هایی که مشغول آماده سازی کابینت هستند به دلیل زیبایی چشم نواز رنگ سفید، ترجیح می دهند تا رنگ غالب دکوراسیون آشپزخانه سفید باشد یا در ترکیب رنگ در آشپزخانه از سفید به نسبت رنگ های دیگر بیش تر استفاده کنند.

اگر شما عزیزان نیز از آن دسته افرادی هستید که به رنگ سفید علاقه دارید از شما دعوت می شود تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

آشپزخانه با کابینت سفید-وب سایت هالی سارن

با نصب کابینت های سفید رنگ چه ویژگی هایی نصیب آشپزخانه می شود؟

  1. همان طور که می دانید رنگ ها خصوصیاتی که در ذات شان نهفته است را به محیط اطرافشان تزریق می کنند؛ به همین منظور رنگ های شاد و زنده باعث می شود تا نشاط در آشپزخانه به وجود آید و همچنین با وجود رنگ روشن محیط آشپزخانه بزرگ تر دیده می شود؛ اما در رنگ های تیره فضای آشپزخانه دلگیر و کوچک تر به نظر می رسد زیرا وجود کابینت های تیره رنگ موجب می شود تا فضای آشپزخانه کوچک تر از ابعاد واقعی به نظر برسد.
  2. آشپزخانه اصلی ترین بخش خانه است که تمیزی در آن حرف اول را می زند، رنگ سفید موجود در آشپزخانه نیز باعث ایجاد حس تمیزی و پاکیزگی در محیط می شود.
  3. آشپزخانه ای که دارای کابینت سفید رنگ است انتخاب دکوراسیون و چیدمان آن را به کاری آسان تبدیل می کند و چیدمان لوازم آشپزخانه نیز راحت تر انجام می شود دلیل راحتی کار این است که رنگ سفید با تمامی رنگ ها هماهنگ می شود و ترکیبی فوق العاده زیبا ایجاد می کند. برای مثال شما می توانید بخشی از لوازم آشپزخانه را به رنگ کرم انتخاب کنید زیرا ترکیب رنگ سفید و کرم از زیبا ترین ترکیب ها به شمار می روند و با ترکیب رنگ ها با رنگ سفید محیطی شاد و جذاب به وجود آورید.
  4. اگر آشپزخانه شما نور گیری بسیار کمی دارد و یا پنجره ای در آشپزخانه نصب نشده است استفاده از کابینت به رنگ سفید موجب انعکاس نور در محیط می شود. استفاده کردن از کابینت سفید رنگ در آشپزخانه هایی که بسیار کم نور هستند موجب می شود تا فضا روشن تر به نظر برسد که این امر برای افزایش روحیه افراد خانه بسیار تاثیر گذار است.
  5. کابینت سفید از زمان های قدیم در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گرفت اگر قصد دارید بعد از باز سازی ساختمان برای سالیان طولانی کابینت آشپزخانه تان را تغییر ندهید بهترین انتخاب رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه می باشد. از رنگ های قهوه ای سفید کرم و مشکی از زمان های بسیار دور تا به امروز در دکوراسیون استفاده می کردند و همیشه این رگ ها در رده پر کاربرد ترین رنگ ها برای کابینت به حساب می آیند.
  6. اگر به دنبال ایجاد آرامش در آشپزخانه خود هستید می توانید با رنگ سفید این حس ناب را تجربه کنید البته یادتان باشد که افراط امکان دارد عکس ماجرا عمل کند و محیط را کاملا بی روح و سرد جلوه دهد و ایجاد این حس موجب می شود تا در کوتاه ترین زمان از محیط آشپزخانه دل زده شوید.
  7. با ترکیب رنگ تیره در کنار رنگ سفید و به وجود آمدن تضاد در بین رنگ ها به زیبایی محیط بیفزایید حتما لزومی ندارد که ترکیب رنگ در کابینت ها باشد می توانید با انتخاب پرده هایی با طرح تیره یا کاشی بین کابینت قهوه ای روشن یا به کار بردن لوازم تزیینی با رنگ های تیره تضاد در بین رنگ ها ایجاد کنید

آشپزخانه با کابینت سفید-وب سایت آشنایی با انواع کابینت سفید

کابینت آشپزخانه شما در هر طرح و متریال که باشد مهم نیست زیرا سفید تنها رنگی است که در همه طرح ها می توان از آن استفاده کرد. در سبک کلاسیک کابینت های گلاس و پولیشی بهترین انتخاب متریال است که می توان برای ساخت کابینت سفید از آن استفاده کرد. تنها سبک کلاسیک نیست که برای کابینت با رنگ سفید مناسب باشد در سبک مدرن نیز می توان در کابینت های ام دی اف از رنگ سفید استفاده کرد و محو زیبایی کار شد.

اگر دوست دارید خانه تان همیشه تمیز و مرتب به نظر برسد از کابینت سفید غافل نشوید

اگر از شلوغی و محیط بهم ریخته کلافه شده اید می توانید از رنگ معجزه آسای سفید برای فراهم کردن محیطی تمیز و مرتب استفاده کنید تا همیشه محیط آشپزخانه شما با وجود رنگ سفید مرتب به نظر برسد. تمیزی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا بیش تر کار های مربوط به خانه اعم از نظافت پخت و پز و… در این مکان انجام می شود و وجود جلوه مرتب و پاکیزه در آشپزخانه با دکوراسیون و کابینت سفید نمایان می شود.

آشپزخانه با کابینت سفید-وب سایت هالی سارن

کلام آخر با همراهان

کابینت سفید یک انتخاب عالی هم برای آشپزخانه های با متراژ بالا هم آشپزخانه نقلی می باشد. در زمان استفاده از رنگ سفید با محدودیت رو به رو نیستید و بدون نگرانی در همه نقاط می توانید از این رنگ استفاده کنید.

اگر بتوانید به درستی از رنگ سفید در آشپزخانه استفاده کنید می توانید زیبایی محیط را دو چندان جلوه دهید، اما در هنگام استفاده از رنگ سفید اگر تعادل را رعایت نکنید در کم ترین زمان فضای آشپزخانه برایتان خسته کننده خواهد شد.

اما ما در مجموعه هالی با آخرین متد روز دنیا مشغول فراهم طراحی های مد نظر شما عزیزان هستیم و شما بدون نگرانی می توانید تمام آن چه را که بر اساس سلیقه خود می خواهید به صورت مهندسی به دست بیاورید چرا که مجموعه هالی سرشار از ایده ها و طراحی های ناب است.