كابينت به سبك تركيه

 

امروزه افراد بسياري به دكوراسيون آشپزخانه مدرن تمايل دارند. بهتر است كه قبل از دكوراسيون آشپزخانه خود ،اطلاعاتي درباره سبك آن كشور بدانيد. ما در اين مقاله در مورد كابينت به سبك تركيه به شما اطلاعاتي خواهيم داد

دكوراسيون تركيه اي

‎از سبك دكوراسيون هاي تركيه اي مي توانيد براي طراحي و چيدمان آشپزخانه هاي كوچك نيز استفاده نمائيد. براي طراحي دكوراسيون داخلي آشپزخانه كوچك بهتر است از رنگ هاي روشن استفاده كنيد. زيرا رنگ هاي روشن باعث بزرگ تر نشان دادن فضا مي شود.بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه استفاده از رنگ هاي مناسب براي دكوراسيون كابينت به سبك تركيه از اهميت زيادي بر خوردار مي باشد. تركيب رنگ در سبك كابينت مدرن ترك نقش به سزايي دارد.

استفاده از رنگ هاي تيره و غالب ، حتما روشنايي و نور پردازي قوي در محيط آشپزخانه ايجاد مي نمايد.فضاي كلي در آشپزخانه را مي توان با استفاده از سراميك و كف پوش هايي به رنگ سفيد در كف آشپزخانه و استفاده از رنگ روشن در ديوار هاي آشپزخانه ايجاد نمود. يكي ديگر از راه حل ها براي روشنايي فضا مي توان به استفاده از لامپ ها و منابع نوري به رنگ سفيد اشاره كرد. تا هارموني اين رنگ با ساير رنگ هاي به كار رفته در آشپزخانه از جمله رنگ قهوه اي ، سبز و … طبيعي و زيبا به چشم بيننده به نظر برسد. طراحي و نورپردازي كابينت به سبك تركيه در چنين آشپزخانه هايي با اين گونه رنگ آميزي، بسيار زيباتر و چشم گيرتر خواهد بود.
دكوراسيون تركيه اي

جدیدترین کابینت ام دی اف ترکیه

کابینت‌های ام دی اف یکیز محبوب‌ترین پرطرفدارترین گزینه‌ها برای طراحی داخلی منازل و فضاهای تجاریستند. با توجه به پیشرفت فناوری و نوآوری‌های جدید در صنعت مبلمان، شرکتهای تولید کننده کابینت امی اف در ترکیه همواره در تلاش بوده‌اند تا محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی مدرن را به بازار عرضه کنند.

جدیدترینابینت ام دی اف ترکیه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و مواد اولیه با کیفیت ساخته می‌شود. این کابینت‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی هستند که به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی فضاها می‌پردازند. ضمناً، این کابینت‌ها با توجه به استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند و دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت، حرارت وراشیدگی هستند.

علاوه بر کیفیت ساخت، جدیدترین کابینتم دی اف ترکیه نیز دارای طراحی‌هایدرن و منحصر به فردی است. از طراحی‌هایاده و شیک گرفته تا طرح‌های با الهام از طبیعت و هنر، هر کابینت ام دی افرکیه قادر است به فضای مورد نظر شما زیبایی و شکوه ببخشد.

با توجه به رقابت فراوان در بازار کابینت ام دی اف، شرکت‌های تولیدننده در ترکیه همواره در تلاش بوده‌اند تا با ارائه محصولاتی با کیفیت و طراحی جذاب، رضایت مشتریان را جلب کنند.

کابینت ترکیه ای سفید

کابینت‌های ترکیه‌ای سفید، یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها برایراحی داخلی منزل شما هستند. با استفاده از کابینت‌های ترکیه‌ای سفید، می‌توانید به آشپزخانه‌تان ظاهری مدرن و روشن ببخشید.

کابینت‌های ترکیه‌ای سفید به دلیل طراحی زیبا،یفیت بالا و قیمت مناسب، در سراسر جهان معروف هستند. این کابینت‌ها ازنس مواد با کیفیتی مانند چوب MDF ساخته می‌شوند و با روکشی سفید و براق پوشیده می‌شوند که آنها را بسیار زیبا و ضدآب می‌کند.

طراحی داخلیابینت‌های ترکیه‌ای سفید معمولاً ساده ویک است. خطوط تمیز و مینیمالیستی که در این کابینت‌ها استفاده می‌شود، به آشپزخانه شما ظاهریدرن و بی‌نظیری‌بخشد. همچنین، کابینت‌های ترکیه‌ای سفید با رنگ سفید خالص، فضایی روشن و پاک را ایجاد می‌کنند که به اتاق آشپزخانه احساس بزرگتری می‌دهد.

علاوه بر زیبایی، کابینت‌های ترکیه‌ای سفید نیز بسیار عملی هستند. با داشتن درب‌ها و قفسه‌های بزرگ، فضای کافی برای ذخیره وسایل آشپزخانه را فراهم می‌کنند. همچنین، این کابینت‌ها با روکشی ضدآب، مقاوم دررابر رطوبت و لکه‌ها هستند که آنها را برای استفاده در آشپزخانه مناسب می‌سازد.

بنابراین، اگر به دنبال یک طراحی داخلی مدرن و روشن برای آشپزخانه خود هستید، کابینت‌های ترکیه‌ای سفید گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند. با زیبایی،یفیت عملکرد عالی خود، این کابینت‌ها می‌توانند به آشپزخانه شما جلوه‌ای خاص ببخشند.

كابينت هاي گلاس تركيه

‎كابينت هاي گلاس ترکيه، در دسته بندي كابينت مدرن ترك قرار گرفته است. كابينت هاي گلاس از ورق هاي گلاس با روكشي از جنس پلكسي گلاس كه نوعي پلاستيك است ساخته مي گردد. ورق هاي گلاس از تنوع بسياري برخوردار است كه اكثرا از برند هاي ترك و ايراني استفاده مي گردد. پيشنهاد ما به شما براي انتخاب كابينت به سبك ترکيه،استفاده از رنگ هاي روشن مي باشد.در آشپزخانه هاي بزرگ از قابليت برجسته تركيب دو رنگ متضاد كابينت هاي گلاس بهره ببريد. مي توانيد براي جذابيت بيش تر محيط آشپزخانه براي جنس صفحه خود از سنگ مصنوعي كورين استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه به نور فضا آشپزخانه خود نيز توجه نمائيد.براي اينكه محيط آشپزخانه خود را،زيباتر نشان دهيد مي توانيد از لامپ هاي ال اي دي زير كابينتي استفاده نمائيد.يكي از مزيت هاي كابينت هاي گلاس مي توان به طراحي دو رنگ مجزا آن اشاره كرد.

بیشتر بخوانید : کابینت مدرن آشپزخانه

كابينت به سبك تركيه

‎كابينت به سبك تركيه جايگاه ويژه اي در بين خانه دار ها محسوب مي شود. براي زيبايي بيشتر دكوراسيون آشپزخانه به‌خصوص اگرفضاي محدودي داريد ، استفاده تركيبي از كابينت هاي مدرن در كنار قفسه و شلف هاي باز به طوري كه لوازم چيده شده در آن كاملا در ديد باشند،مورد استفاده قرار می گیرد. با اين كار اولا فضاي آشپزخانه جادار و بزرگ تر به نظر خواهد رسيد و ثانيا با استفاده از ظروف رنگارنگ مي توانيد رنگ هاي جديد و گرمي را به آشپزخانه هاي مدرن كه عمدتا سرد و بي روح هستند القا كنيد.

 سبک روستیک

كابينت مدرن ترک بيش تر براي دكوراسيون هاي روستيك مناسب مي باشند.كابينت به سبك روستيك،يكي از بهترين نمونه هاي كابينت تركيه است.چوب طبيعي در اين آشپزخانه حرف اول و آخر را ميزند ، ولي استفاده از رو كابينتي مرمري نيز در اين زمينه بي اهميت نيست موجب تكميل شدن  جلوه آشپزخانه مي شود.

‎در اغلب درختان جنگلي تركيه چوبي استخراج مي شود كه باعث شهرت جهاني شده كه علاوه بر كابينت ها در ساير لوازم منزل مانند كف پوش چوب تركي از آن استفاده مي كنند كه اين امر موجب منحصر به فرد شدنش نسبت به ساير كابينت هاي چوبي مي گردد.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی

 سبک کلاسیک

اما در بين تمام مدل هاي كابينت به سبك تركيه چوبي ، مدل هاي كلاسيك يكي از برترين و محبوب ترين ها هستند فقط كافي است حاشيه كابينت ها كمي حالت دار باشد تا موجب شود جلوه كلاسيك آشپزخانه كامل شود.

استفاده از رو كابينتي به رنگ خود چوب طبيعي نيز بسيار زيبا ديده خواهد شد. كه نمونه هاي مدل كابينت به سبك تركيه را به خوبي نشان مي دهد كه يك آشپزخانه كوچك حتي زماني كه به رنگ مشكي باشد ، به وسيله شلف هاي باز چقدر ميتواند شيك و دلربا به نظر برسد. استفاده از اين شيوه در كنار استفاده از مدل كابينت به سبک تركیه موجب می شود ظاهر و دكوراسيون آشپزخانه مدرن كوچك از آن حالت گرفتگي و تنگ بودن خارج نموده و زيبايي بيش تري را به فضاي آشپزخانه شما اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید : انواع سبک طراحی داخلی

البته در ساير بخش هاي خانه نيز از اين شيوه و ترفند استفاده مي شود مثلا زماني كه خانه اي با مساحت پايين در اختيار داريم مي توان با نصب ال اي دي بر روي ديوار و استفاده از شلف باكس و طبقاتي در زير تلوزيون فضاي آن قسمت را بازتر نمود. اين شيوه يعني استفاده از طبقات چوبي و شلف در خانه و آشپزخانه مي تواند نجات دهنده دكوراسيون،معماري و چيدمان خانه و آشپزخانه باشد.
كابينت به سبك تركيهخريد كابينت به سبک ترکیه
‎در اين مقاله شما با كابينت به سبک ترکیه آشنا شديد. نوع ساختار و استفاده بهينه آن در دكوراسيون و چيدمان آشپزخانه و مدل هاي گلاس آن اشاره كرديم . براي خريد كابينت براي آشپزخانه خود به متريال ، سبك و كيفيت و انواع چوبي آن دقت داشته باشيد.

بیشتر بخوانید : اصول طراحی ویلا

باتوجه به تجربه هاي مختلف شما ميتوانيد به افراد متخصص در اين زمينه مراجعه نماييد. يكي از اين متخصصان سايت فروشگاه اينترنتي هالی سارن است كه ارائه دهنده ي بهترين و با كيفيت ترين خدمات و كالا در زمينه ي دكوراسيون داخلي ، كابينت آشپزخانه ، تخت و كمد ، اتاق كودك و … مي باشند. اين فروشگاه آسودگي خيال را براي مشتريان خود فراهم کرده است. هالی سارن همواره در تلاش است با حفظ كيفيت و رعايت قيمت رقابتي و دسترسي آسان مشتري به انواع محصولات بتواند رضايت خاطر شما را جلب نماید.