کمد دکوری پذیرایی

از میان وسایل گوناگونی که در بخش‌های متنوع خانه واقع می‌شود‌، کمد دیواری‌ها نقش بسیار کاربردی، مؤثر و مفید در خانه‌ها دارد. بدین دلیل که کمد دیواری‌ها قسمتی از فضای اصلی خانه را به خود اختصاص نمی‌دهد‌. در عین حال با طبقات و فضایی که در اختیار خود دارد می‌توان درون آن‌ها وسایل بسیاری را جای داد و نظم بیشتری را به محیط خانه بخشید. ما در این قسمت از مطلب خود ضمن مجموعه هالی سِرن مایل هستیم تا در ارتباط با انواع گوناگون مدل کمد دکوری پذیرایی به همراه کاربردها و خصوصیات آن‌ها و نیز تفاوت‌هایی که با همدیگر دارند، صحبت کنیم.

 

مدل کمد دکوری پذیرایی را بیشتر بشناسید!

به منظور انتخاب مدل کمد دیواری پذیرایی هم بایستی چون کمد دیواری اتاق خواب حساسیت بسیاری به خرج دهید تا بتوانید هزینه‌ای که در راستای خرید این کمد پرداخت کرده‌اید را در جای درستی مورد استفاده قرار بدهید. در واقع اگر که کمد دیواری‌ها در قسمت مناسبی از خانه‌ی شما جای گیرند، کمک بسیاری به چیدمان دکوراسیون منزل نیز می‌کنند.

کمد دیواری‌ها در هر خانه‌ای جزئی از عناصر بسیار مهم و مؤثر خواهند بود. به ویژه اگر که خانه‌ای انباری و یا بخشی مجزا در راستای قرار دادن وسایل نداشته باشد، اهمیت کمد دکوری چندین برابر خواهد شد. در واقع یک فضایی برای جای دادن وسایل و منظم‌تر نمودن فضای خانه ایجاد می‌گردد و منجر می‌شود که وسایل اضافی در دکوراسیون به داخل کمد انتقال پیدا کند و فضای خانه دل‌بازتر به نظر آید.

بیشتر بخوانیم  انواع سبک طراحی داخلی

مدل کمد دکوری پذیرایی را بیشتر بشناسید!طرح و رنگ کمد دکوری را چگونه انتخاب کنیم؟

خوشبختانه طراحان و تولیدکنندگان با استناد به نیاز مشتریان به کمد دکوری پذیرایی، تنوع در رنگ و طرح و سبک این محصولات را افزایش داده‌اند. در واقع شما با هر مقدار بودجه‌ای که در اختیار خود دارید و با هر سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید در پایان کمد دیواری بسیار زیبا و چَشم نوازی را برای این قسمت انتخاب بنمایید. به همین دلیل می‌باشد که انتخاب طرح کمد دیواری برای پذیرایی اهمیت شایانی دارد. بنابراین می‌توانید با انتخاب کمد دکوری مناسب، علاوه بر نظم بخشیدن به خانه، محیط پیرامون را زیباتر و جذاب‌تر نمایید. برخی از کمد دیواری‌ها آنقدر زیبا و گیرا هستند که از جمله المان‌های تزئینی در خانه به شمار می‌روند.

شما در درون کمد دیواری پذیرایی وسایل گوناگونی همانند؛ انواع لباس، اتو و… را می‌توانید جای بدهید و هر وسیله‌ای که درون خانه‌ی شما جای مشخصی برای خود ندارند، می‌تواند درون کمد دیواری پذیرایی جای مشخصی به خود اختصاص بدهد. در پایان می‌توان چنین بیان نمود که حائز اهمیت‌ترین هدف مدل کمد دکوری اتاق پذیرایی، نظم بخشیدن و ترتیب دادن به دکوراسیون فضای داخلی خانه می‌باشد. حال لازم است شما در راستای تهیه کمد دیواری پذیرایی برخی از ویژگی‌ها را مدّنظر قرار بدهید. ما در ادامه متن به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی!

اگر که شما از کمد دکوری برای خانه‌ی خود بهره می‌گیرید، باید به هنگام انتخاب به این نکته توجه داشته باشید که کمد شما حاوی چهارچوب فلزی باشد. چرا که چهارچوب‌های فلزی استحکام نسبتاً بیشتری دارند. اگر حتی به حالت دوبله هم از اِم‌دی‌اِف در ساخت و ساز چهارچوب بهره‌گیری شده باشد، بازهم چهارچوب‌های فلزی استحکام بیشتری خواهند داشت و زمانی که وسایل بسیاری درون کمد دیواری شما جای بگیرد، تازه متوجه تفاوت موجود میان چهارچوب‌های فلزی و اِم‌دی‌اِف خواهید شد. زیرا چهارچوب‌های فلزی حاوی زوار بوده و طبقات کمد دیواری داخل آن زوارها فرو خواهند رفت و هر مقدار وزنی را می‌توانند متحمل شوند.

بیشتر بخوانیم  علت محبوبیت کابینت‌های هایگلس نسبت به سایر مدل‌ها

در کمد دیواری‌های ریلی یراق آلات از مقدار اهمیت بسیاری برخوردار خواهند بود. چون‌که انواع چینی این محصول در گستره‌ی بازار بسیار زیاد است، توصیه می‌کنیم در زمان خرید به کیفیت توجه بسیاری داشته باشید.

قیمت کمد دکوری پذیرایی!

قیمت کمد دیواری به مدل آن بستگی خواهد داشت. شما بایستی با توجه به فضایی که در اختیار خود دارید و نیز بودجه‌ای که دارید برای سازنده معین نمایید که چه ابعادی از کمد دیواری پذیرایی با چه تعداد طبقات و کشو مدّنظر شما خواهد بود و با استناد به اطلاعاتی که شما در این راستا می‌دهید، قیمت کمد دیواری معین خواهد شد.

متریال مورد استفاده در ساخت کمد دکوری پذیرایی؛

در اتخاذ کمد دکوری پذیرایی کیفیت از مقدار اهمیت به‌سزایی برخوردار خواهد بود. چرا که آن نیز یک وسیله‌ای بسیار کاربردی می‌باشد و مدام با آن سر و کار خواهید داشت.‌ به هر مقدار که کیفیت کمد دیواری بیشتر باشد، مدّت زمان طولانی‌تری می‌توانید از آن در خانه‌های خود استفاده کنید. بنابراین شما ملزم هستید در خرید کمد دکوری به رنگ، طرح و حتی موارد این چنینی توجه داشته باشید.

 

ابعاد و اندازه کمد دیواری پذیرایی؛

به منظور تعیین ابعاد و اندازه و متراژ کمد دکوری پذیرایی بایستی طول دیواری که لازم است کمد دکوری در آن نصب گردد، اندازه گیری بشود. سپس در ارتفاع کمد دیواری ضرب شده تا متر مربع کمد دیواری شما به دست آید. اغلب ارتفاع کمد دیواری را تا به زیر سقف در نظر می‌انگارند. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما می‌خواهید درب لولایی کمد دیواری را به درب ریلی تبدیل بنمایید، طول کمد در ارتفاع ضرب خواهد شد و متراژ آن به دست می‌آید. اگر که شما بخواهید در قسمت فوقانی کمد دیواری یک قسمت‌ به عنوان باکس‌هایی برای قرار دادن چمدان‌ها و وسایل بزرگ‌تر که بسیار در دسترس نمی‌باشند قرار بدهید یک هزینه‌ای جداگانه از شما دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانیم  کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

ابعاد و اندازه کمد دیواری پذیرایی؛کمد دکوری پذیرایی چند منظوره چیست!

با توجه به این موضوع که هم‌اکنون بیشتر خانواده‌ها در خانه‌های کوچک و نقلی زندگی می‌نمایند، بسیاری از آن‌ها مایل هستند، کمد دکوری که برای پذیرایی‌ آن‌ها و یا بخش‌های گوناگون خانه طراحی می‌شود به گونه‌ای باشد که تخت و کمد در یک قاب طراحی شوند. در پایان صرفه جویی در فضای خانه صورت پذیرد. حال زمانی که شما نیاز رختخواب ندارید آن‌ها  جمع شده و شما می‌توانید به خوبی از فضا بهره گیرید.

دوستان عزیز امیدواریم که شما در طول این نوشتار از ما توانسته باشید به خوبی با کمد دکوری پذیرایی و جوانب گوناگون آن آشنا شده باشید. حال بهتر است بگوییم که شما می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در هالی سِرن تماس حاصل فرمایید.