چگونه انرژی مثبت را به فضای زندگی خود بیاوریم؟-hollysaren.com

چگونه انرژی مثبت را به فضای زندگی خود بیاوریم؟

زندگی پر از چالش‌های مختلف است، برای رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایمان باید مدام بجنگیدم. خانواده کانونی است که در آن پرورش یافته‌ایم، اساس جنگیدن و انگیزه‌ی ما برای رسیدن به اهدافمان در خانواده است. محل سکنی گزیدن خانواده، خانه‌ای است که با عشق و علاقه در کنار هم ان را پا بر جا نگه داشته ایم. در واقع خانه مانند گهواره‌ای است که آغوشش برای خانواده‌ی ما باز است. به طور قطع می‌توان همه چیز را از خانه دانست. پس از هر بار خوابیدن و چشم گشودن، خانه اولین چیزی است که به آن می نگریم. اگر خانه دارای محیطی آرامش بخش و انرژی زا نباشد، امیدی دوباره در تک تک افراد خانه زنده نخواهد شد. همیشه باید به دنبال راهی باشیم تا انرژی مثبت را به فضای زندگی خود بیاوریم. در این مطلب اطلاعات مفیدی در رابطه با تکنیک‌های انرژی مثبت برای خانه درج خواهیم کرد، اگر شما نیز به دنبال پاسخی برای سوال چگونه انرژی مثبت را به فضای زندگی خود بیاوریم؟ هستید، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

چگونه انرژی مثبت را به فضای زندگی خود بیاوریم؟-وب سایت هالی

عوامل ایجاد کننده انرژی مثبت برای خانه  

برای آن که موجی قدرتمند از حس زندگی و انرژی مثبت را به سمت خانه و کاشانه‌ی خود گسیل کنیم، راه سختی در پیش نخواهیم داشت. برای این امر تنها کافی است که یک سری از نکات را مد نظر داشته باشیم. خواهشمندیم به نکات زیر توجه داشته باشید؛

  1. شادی و رنگ‌ها ارتباط مستقیمی با همدیگر دارند: رنگ‌های تیره یادآور تلخی و اتاق‌های نا متعارف زندگی هستند، برای دکوراسیون داخلی از به دنبال رنگ‌های شاد بروید. رنگ کاغذ دیواری، رنگ درب کابینت‌ها، فرش و کفپوش‌ها و … باید دارای رنگ‌های شاد باشند. اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که رنگ‌های تیره را می پسندید، رنگ های قهوه‌ای شکلاتی و یا خاکستری می‌تواند، بهترین گزینه برای شما باشد.
  2. تاثیر گل‌های زنده را دست کم نگیرید: طبیعت همیشه نوای زندگی و حیات را جاری ساخته است. یک شاخه گل به تنهایی می‌تواند لبخند و نشاط را بر لب‌های شما جاری سازد. شک نکنید که گل‌های آپارتمانی سلاح قدرتمندی در برابر افسردگی هستند و بمب انرژی مثبت به حساب می‌آیند. برای این کار انواع مختلف گل‌های آپارتمانی را انتخاب کنید و در قسمت‌های مختلف ساختمان قرار دهید.
  3. نور و روشنایی دریچه‌ای از امید را می گشاید: محیط‌های تاریک که فاقد نور هستند، کسالت و خستگی را به دنبال می‌آورد. اگر خواهان انرژی و امید در زندگی و خانه خود هستید، به کلی زندگی در محیطی تاریک را فراموش کنید. پنجره‌های بزرگ را با پرده‌هایی از جنس حریر بپوشانید. به دنبال پرده‌های ضخیم که در برابر نور خوشید مانع بزرگی است، نروید و اجازه دهید پرتو خورشید چهره شما را نوازش کند. در شب هنگام نیز از لامپ‌های آفتابی استفاده کنید که بیشتر طیف سفید دارند.
  4. تصاویری از طبیعت را به دیوار آویزان کنید: سالنی را تصور کنید که یک تابلویی از گله‌ای اسب سفید در حال دویدن است. چه احساسی در شما زنده می کند؟ این تصویر بهترین انتخاب برای نصب در سالن خانه شماست. چنین مناظری را دست کم نگیرید. این تصاویر همواره شور و اشتیاق به زندگی را فریاد می زنند و بهترین گزینه برای روانه کردن انرژی مثبت به درون خانه شما هستند.
  5. موسیقی‌های شاد گوش کنید: تحقیقات علمی ثابت کرده‌اند که افراد افسرده با استفاده از موسیقی شاد، به حالت طبیعی بازگشته و دوباره شاداب گشته‌اند. البته انتخاب موسیقی نیز اهمیت زیادی دارد، اگر خواهان انرژی مثبت هستید تنها آن دسته از موسیقی را انتخاب کنید که نوای شادی را به همراه دارند. همان گونه که موسیقی شاد، انرژی بخش است. موسیقی غمگین افسردگی به همراه خواهد اورد.
  6. غذاهای سبک و خوشمزه نوش جان کنید: انسان با غذا زنده است. اگر غذاهای خوشمزه را از خود دریغ نکنید، بسیاری از ما با خوردن غذای مورد علاقمان غرق در شادی خواهیم شد. نوشیدنی‌ و غذا دو عضو جدا نشدنی در زندگی هستند. هر چه دوست دارید بخورید و بیاشامید وبه سلامت جسم خود اهمیت دهید.
  7. قدری از وقت خود را به تماشای سریال و فیلم‌های کمدی اختصاص دهید: فیلم و سریال کمدی در یک لحظه شما را غرق در خنده خواهند کرد. شاید تاثیر چنین فیلم‌هایی چندان به چشم نیاید، اما یکی از تجویز پزشکان به افراد افسرده، تماشای سریال کمدی است.
  8. کتاب و کتابخوانی را شروع کنید: یک کتابخانه پر از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را تهیه و در خانه خود نصب کنید. کتابخوانی باعث شده تا روحیه‌ای شاد به خود ببخشید و این شادی را به افراد زندگی خود انتقال دهید.
بیشتر بخوانیم  آشپزخانه مثلثی

نکاتی که در بالا ذکر شد، اگر رعایت کنید، به راحتی می‌توانید انرژی مثبت را به خانه خود بیاورید. به شرطی که خودتان نیز خواهان دریافت و جذب انرژی‌های مثبت باشید. این نکته بسیار اهمیت داشته که پیش از هر کاری برای جذب انرژی مثبت، باید ذهنتان نیز شادی را ببینید و خواهان پذیرش آن‌ها باشد.

عوامل ایجاد کننده انرژی مثبت برای خانه  -وب سایت هالی 

کلام آخر

چگونه انرژی مثبت را به فضای زندگی خود بیاوریم، انرژی مثبت باعث شده تا روحیه‌ی شادی در شما جریان یابد و هنگام برخورد با چالش‌های زندگی عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشید. زمانی که در یک خانواده یک نفر شاد و پر انرژی باشد، این انرژی را به افراد دیگر نیز انتقال خواهد داد. برای در جریان یافتن انرژی مثبت و شادی ابتدا از خود و خانه‌ی خود شروع کنید. شور و اشتیاق اگر در خانه باشد، مانند یک حباب تمامی  افراد خانواده را در آغوش کشیده و شادابی را به ان‌ها خواهد بخشید.

عوامل ایجاد کننده انرژی مثبت برای خانه  -وب سایت هالی

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *